Jednocześnie prezes koncernu wyjaśnił, jak jego zdaniem powinny wyglądać gry-usługi.
Jednocześnie prezes koncernu wyjaśnił, jak jego zdaniem powinny wyglądać gry-usługi.
W wywiadzie dla serwisu GameCentral szef koncernu Square Enix – Yosuke Matsuda – odniósł się do trendów i sytuacji panującej na rynku elektronicznej rozrywki. Na wstępie warto zaznaczyć, że bez cienia wątpliwości zapowiedział, że Square Enix zamierza dalej tworzyć gry nastawione na rozgrywkę dla pojedynczego gracza. Zauważył przy tym, że postępy w tworzeniu aplikacji mobilnych i sukces konsoli Nintendo Switch otwiera przed firmą nowe możliwości w tworzeniu nowych pełnoprawnych tytułów i poszerzaniu zasięgu wydanych wcześniej produkcji.
Przy okazji przyznał, że określenie gra-usługa jest bardzo mało precyzyjne i może być rozumiane na wiele sposobów, co nie zawsze przypadnie do gustu graczom. Wyjaśnił, że jako producent gier firma zawsze chce, żeby jej dzieło cieszyło się zainteresowaniem i uwagą jak największej liczby graczy przez jak najdłuższy czas, ale żeby to osiągnąć, należy nieustannie wspierać tytuł kolejnymi darmowymi aktualizacjami. Te nie tylko podtrzymają zainteresowanie weteranów, ale też pozwolą przyciągnąć do gry zupełnie nowe osoby. Ostatecznie w grze mogą pojawić się skrzynie z darmową zawartością, ale wyłącznie pod warunkiem, że nie będą one zaburzać doświadczenia, jakie oferuje produkcja i będą pasować do jej założeń.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!