Relic nie trafiło w gusta fanów, oferując hybrydę RTS i MOBA. Teraz twórcy zamierzają zająć się innymi projektami.
Relic nie trafiło w gusta fanów, oferując hybrydę RTS i MOBA. Teraz twórcy zamierzają zająć się innymi projektami.
- Dawn of War III ma oddaną grupę fanów, ale nie spełniło naszych oczekiwań po premierze i nie zdobyło takiej popularności, na jaką liczyliśmy. Dla nas, jako profesjonalistów, było to trudne doświadczenie, gdyż chcemy tworzyć świetne gry dla naszych graczy, a jako ludzie po prostu bardzo staramy się, by to, co robimy wychodziło jak najlepiej - oświadczyło Relic Entertainment. - Gdy gra nie spełnia oczekiwań, trzeba zmienić plany. W przypadku Dawn of War III, po prostu nie mamy odpowiednich fundamentów, na których moglibyśmy budować duży dodatek. Ściśle współpracujemy z Segą i Games Workshop, by wybrać najlepszy plan działania, równocześnie skupiając się na innych projektach w naszym portfolio.
Dawn of War III na starcie otrzymało trzy rasy i mogliśmy oczekiwać, że po premierze zostaną dodane kolejne. Jednakże nie możemy liczyć na rozbudowane dodatki. W recenzji Dawn of War III Sławek narzekał nie tylko na małą liczbe ras, ale też na kampanię, klimat i brak polotu w trybie wieloosobowym.