Detroit: Become Human - nowy trailer przypomina o tym, jak ważne są nasze decyzje

Katarzyna Dąbkowska
2018/03/17 11:34
3
0

"Jak daleko posuniesz się, by być wolnym?" - pytają twórcy.

Detroit: Become Human - nowy trailer przypomina o tym, jak ważne są nasze decyzje

Na Detroit: Become Human musieliśmy czekać dość długo. W końcu jednak Sony poinformowało, że gra doczeka się swojej premiery 25 maja. W najnowszym zwiastunie twórcy przypominają o tym, że w trakcie rozgrywki to nasze decyzje będą miały kluczowy wpływ na dalszy rozwój wydarzeń.

GramTV przedstawia:

Detroit: Become Human wzbudziło wiele kontrowersji ze względu na kontrowersyjną scenę. Gra może pochwalić się również kilkoma znanymi nazwiskami. W projekcie weźmie udział między innymi Clancy Brown, znany ze swoich ról w Skazanych na Shawshank czy Nieśmiertelnym, a tak że z głosu Pana Krabsa z serialu Spongebob Kanciastoporty. Podczas rozgrywki usłyszymy też Lance'a Henriksena znanego z roli Bishopa w serii Obcy. Na liście pojawili się też Minka Kelly (Żona na niby, 500 dni miłości), Bryan Dechart (Potępienie), Valorie Curry (Blair Witch) czy Jesse Williams (Chirurdzy).

Komentarze
3
Gregario
Gramowicz
17/03/2018 17:59
3 godziny temu, MisioKGB napisał:

Widzieliście jak mocno twórcy musieli pójść na kompromis w kwestii grafiki? Wystarczy zobaczyć "gameplay na silniku gry" z 2016 roku i ten sam gameplay już z 2018.

Dlatego coraz mniej ludzi interesuje się tymi wszystkimi pokazami, które fundują firmy graczom na imprezach typu E3. Prezentowane gry na takich imprezach to jedno a to co się kupuje w sklepie (z uwagi na liczne błędy trudno w niektórych przypadkach mówić o finalnym produkcie) to drugie. 

Usunięty
Usunięty
17/03/2018 15:02
22 minuty temu, MisioKGB napisał:

Widzieliście jak mocno twórcy musieli pójść na kompromis w kwestii grafiki? Wystarczy zobaczyć "gameplay na silniku gry" z 2016 roku i ten sam gameplay już z 2018. Powtórka z Wieśka i Watch Dogs. Nie wiem co na celu ma pokazywanie pierwszych gameplay'ów na nierealnej oprawie graficznej, nie znam się w sumie, ale dla mnie to jest takie pogorszanie oprawy po cichutku, żeby tylko to jakoś działało, a żeby nikt za bardzo się nie zorientował. Whatever, ta gra pewnie będzie dobra, nawet jakby miała być w 2D, ale po co takie zabiegi?

Marketing panie kolego /emoticons/tongue.png" srcset="/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

A co do watch dogs - nikt tak pięknie nie kastruje swoich gier z grafiki, jak ubisoft. Wiesiek przynajmniej po downgradzie dalej wyglądał ładnie, czego nie można powiedzieć o wielu grach od ubi.

MisioKGB
Gramowicz
17/03/2018 14:38

Widzieliście jak mocno twórcy musieli pójść na kompromis w kwestii grafiki? Wystarczy zobaczyć "gameplay na silniku gry" z 2016 roku i ten sam gameplay już z 2018. Powtórka z Wieśka i Watch Dogs. Nie wiem co na celu ma pokazywanie pierwszych gameplay'ów na nierealnej oprawie graficznej, nie znam się w sumie, ale dla mnie to jest takie pogorszanie oprawy po cichutku, żeby tylko to jakoś działało, a żeby nikt za bardzo się nie zorientował. Whatever, ta gra pewnie będzie dobra, nawet jakby miała być w 2D, ale po co takie zabiegi?




Trwa Wczytywanie