Zobacz materiał przygotowany na tegoroczne GDC w San Francisco.
Zobacz materiał przygotowany na tegoroczne GDC w San Francisco.
Studio Crytek udostępniło w sieci przygotowaną na Game Developer Conference prezentację możliwości silnika graficznego CryEngine V wykorzystanego do produkcji gry Hunt: Showdown. Na załączonym do wiadomości materiale możecie zaobserwować takie efekty jak m.in. vokselizację, rozmaite wariacje globalnego oświetlenia i cieni, a także znane z poprzednich wersji rzeczonego silnika interakcje z trawą, która porusza się w kontakcie z graczem. Całość zaprezentowano w otoczeniu doskonale znanym dla wszystkich, którzy zdążyli już sięgnąć po wypuszczone w ubiegłym miesiącu Hunt: Showdown.
Hunt: Showdown pozwala nam wcielić się w członka stowarzyszenia łowców, którzy zajmują się tropieniem rozmaitych monstrów, które pojawiły się w amerykańskim stanie Luizjana. Tytuł nastawiony jest jednocześnie na kooperację w parze z innym graczem i rywalizację z pozostałymi dwuosobowymi drużynami. Tytuł powstaje z myślą o komputerach osobistych i chociaż w lutym zadebiutował w usłudze Steam Early Access, to na premierę pełnej wersji przyjdzie nam czekać co najmniej do początku 2019 roku.