Twórcy przygotowali unikatowe mechaniki - w tym inne schematy zachowań przeciwników.
Twórcy przygotowali unikatowe mechaniki - w tym inne schematy zachowań przeciwników.
Przed rozpoczęciem zabawy w God of War można wybrać jeden z czterech poziomów trudności. W grze znajdą coś dla siebie zarówno ci, którzy nie lubią ginąć co kilka sekund (Story Mode pozwoli nie przejmować się walką i skupić tylko na opowieści), jak i fani wyzwań. Jednak wybór najwyższego poziomu trudności nie oznacza po prostu dodania przeciwnikom większej liczby punktów zdrowia i zwiększonych obrażeń, jakie od nich otrzymamy.
- Zrobiliśmy mnóstwo rzeczy, by najwyższy poziom trudności oferował unikatowe wyzwanie, zamiast po prostu zmieniać statystyki. Wszyscy wrogowie są inni, zmieniliśmy schematy ataków; rozgrywka wygląda zupełnie inaczej - podkreślił reżyser God of War, Cory Barlog, ograniczając się jednak do dość ogólnego podsumowania. Zmiany są jednak tak znaczące, że rozgrywka na tym poziomie wymaga osobnego zapisu stanu gry i nie można przełączyć stopnia trudności po rozpoczęciu zabawy.
Więcej o God of War dowiecie się z naszych wrażeń z pokazu prasowego. Premiera planowana jest na 20 kwietnia. Gra zmierza wyłącznie na PS4.