World of Tanks wchodzi w nową erę wraz z aktualizacją 1.0

Małgorzata Trzyna
2018/03/21 13:41
4
0

Zupełna zmiana graficzna i dźwiękowa; współpraca z Google, Intel i Sony Music Entertainment oraz nowy rekord Guinnessa!

World of Tanks miało premierę w roku 2010. Tytuł ten cieszy się ogromną popularnością, jak dotąd gracze zarejestrowali 160 milionów kont. Teraz gra doczekała się aktualizacji 1.0, co oznacza przeniesienie na nowy silnik graficzny o nazwie Core, będący efektem 3 lat prac studiów developerskich Wargaming. Wykorzystano tu najnowsze osiągnięcia w zakresie wyświetlania i przetwarzania grafiki. Dzięki ścisłej współpracy z profesjonalistami z firmy Intel, gra na najmocniejszych konfiguracjach wygląda doskonale, z kolei na słabszych - zbliżonych do wymagań minimalnych - działa płynniej niż dotychczas. Do nowych standardów dostosowano 29 map, stworzono także nową mapę - Lodowiec.

- Aktualizacja 1.0 ulepsza technologię bazową gry zmieniając silnik graficzny na stworzony przez nas wewnętrznie Core - mówi Milos Jarebek, dyrektor rozwoju World of Tanks na PC. - Dzięki temu możemy możemy podnieść znacząco poziom gry i zapewnić, że World of Tanks będzie świetną rozrywką przez najbliższe lata.

- Intel jest przywiązany do wspierania innowacji na rynku gier PC - mówi Michelle Chuaprasert, starszy dyrektor programu relacji z twórcami i inicjatywami w korporacji Intel. - Zaawansowane technologie stworzone przez Wargaming w nowej odsłonie World of Tanks reprezentują nową generację doświadczeń grania na komputerach osobistych.

World of Tanks wchodzi w nową erę wraz z aktualizacją 1.0

Twórcy zadbali też o nową ścieżkę dźwiękową, nad którą prace trwały ponad 1,5 roku. Utwory zostały ponownie nagrane przez Praską Orkiestrę Symfoniczną przy współpracy z ponad 50 kompozytorami lokalnymi z różnych części świata, by zachować wyjątkową atmosferę każdej lokacji. Każda mapa ma swój motyw przewodni, odpowiadający geograficznemu położeniu. Wydawcą ścieżki dźwiękowej jest Sony Music Entertainment - w tym tygodniu będzie ona dostępna w Spotify, Apple Music, Tidal, Deezer i innych serwisach streamingowych.

GramTV przedstawia:

Wydanie aktualizacji 1.0 zostanie uczczone specjalnym wydarzeniem Grand Extravaganza (29 marca-12 kwietnia), w którym będzie można zdobyć mnóstwo nagród w grze oraz nagrody firmy Intel.

To jeszcze nie koniec. We współpracy z firmą Google i jej nowopowstałą platformą ARCore została stworzona aplikacja World of Tanks AR Experience, dzięki której użytkownik może zobaczyć wokół siebie bitwę czołgów w rozszerzonej rzeczywistości, od pełnowymiarowych jednostek po modele w mniejszej skali, zapoznać się z budową i historią czołgu oraz dzielić się zdjęciami i wideo przez sieci społecznościowe. Aplikację można pobrać za darmo w Google Play i AppStore.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Google i dostarczyć unikatowe doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości milionom użytkowników na całym świecie - mówi Matt Daly z projektów specjalnych z Wargaming. - Wraz z najnowszą premierą World of Tanks 1.0, aplikacja może rozszerzyć doznania z wirtualnych bitew czołgów.

I na koniec ciekawostka związana z ustaleniem kolejnego rekordu Guinnessa. W ostatni weekend odbyły się zawody strongmenów w Melbourne o nazwie Arnold Pro Strongman Australia. Przed zgromadzoną publicznością, włącznie z samym miłośnikiem czołgów Arnoldem Schwarzeneggerem, rywalizowano w konkurencji najszybszego przeciągnięcia 8 tonowego czołgu FV102 Striker na odległość 10 metrów. Zwyciężył lokalny siłacz Eddie Williams, któremu udało się to w 36.65 sekundy ustalając tym samym nowy rekord do księgi Guinnessa.

Komentarze
4
alex1112
Gramowicz
22/03/2018 17:08
asceta napisał:

@alex1112, @oxygar: gram sobie w wota od kilku dobrych lat. jestem raczej graczem casualowym, ze względu na średni już pesel. Nigdy nie zapłaciłem grosza na wota, chyba że był przypadkiem kod w cda. Mój ulubiony tier to 4. Nawet bez płacenia, gra jest niezłą zabawą. Za to po aktualizacji trochę ciężko się odnaleźć: grafika naprawdę uległa sporej poprawie, mapy są zmodyfikowane - niby to samo ale zupełnie innaczej. Jeśli gracie jak ja - bez spiny o zwycięstwo to pora odświerzyć tytuł - zwłaszcza że amunicja za złoto raczej już jest passe.

Jak chcesz się zatrzymać na 4-6 tierze to ok nie ma problemu, ale jak chcesz grać wyżej to musisz zacząć płacić, albo spędzać w grze całe dnie i noce. Jako że grałem w kilka tytułów od WG, jako gracz dobry/b. dobry to poznałem troche ludzi. Albo bulą chore pieniądze w tą firmę, albo sa to typowe no-live, albo i to i to. Jak rzuciłem ten "nałóg" to nagle okazało się że mam czas i kase na mase innych tytułów i że bawię sie dużo lepiej niz w tym chorym grindzie. Co prawda brakuje mi ludzi, ale pewnie jaką dobrą multi ( z rozsądnym systemem płatności) z czasem znajdę.

Usunięty
Usunięty
21/03/2018 21:01

@alex1112, @oxygar: gram sobie w wota od kilku dobrych lat. jestem raczej graczem casualowym, ze względu na średni już pesel. Nigdy nie zapłaciłem grosza na wota, chyba że był przypadkiem kod w cda. Mój ulubiony tier to 4. Nawet bez płacenia, gra jest niezłą zabawą. Za to po aktualizacji trochę ciężko się odnaleźć: grafika naprawdę uległa sporej poprawie, mapy są zmodyfikowane - niby to samo ale zupełnie innaczej. Jeśli gracie jak ja - bez spiny o zwycięstwo to pora odświerzyć tytuł - zwłaszcza że amunicja za złoto raczej już jest passe.

Usunięty
Usunięty
21/03/2018 20:37

@alex1112 u konkurencji, czyli War Thunderze - to samo. Zatrzymasz się na pewnym etapie i potem masz więcej przebadanych pojazdów niż możesz kupić za walutę w grze. Dlatego sobie darowałem. i to też, żebym mógł zarabiać więcej niż w realistycznych bitwach, musiałbym grać w tryb arcade.

W mobach jest mniej bohaterów niż tych wszystkich czołgów, a jednak gry nie wymagają tak odpychającego grindu. Tak, wiem, że są skórki. Dla czołgów mogłyby być kamuflarze, warianty rozmieszczenia ekwipunku na czołgu itd. 




Trwa Wczytywanie