Znamy wymagania sprzętowe A Way Out

LM
2018/03/22 10:20
7
0

Tytuł trafi jutro na najważniejsze platformy sprzętowe.

Znamy wymagania sprzętowe A Way Out

Już jutro na rynku ukaże się jedna z najciekawszych tegorocznych produkcji dedykowanych rozgrywce w kooperacji z innymi graczami – opracowana przez studio Hazelight gra akcji A Way Out. Wczoraj wydawca tytułu, firma Electronic Arts uraczył nas premierowym zwiastunem, a dzisiaj pecetowi gracze mogą ocenić, czy posiadane przez nich konfiguracje sprzętowe pozwolą na swobodną rozgrywkę. Poniżej znajdziecie minimalne i rekomendowane zestawy, a także szereg ustawień grafiki, dla których opracowano zalecaną konfigurację.

A Way Out zadebiutuje 23 marca na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.

Minimalne (30 FPS, 720p, niskia jakośc detali)

  • OS: Windows 7, 8.1, 10 64-bit;
  • Procesor: Core i3-2100T 2.5 GHz | FX 6100;
  • Karta grafiki: GeForce GTX 650 Ti 2 GB | Radeon HD 7750 2 GB;
  • Pamięć: 8 GB RAM;
  • Dysk: 25 GB.

GramTV przedstawia:

Rekomendowane (60 FPS, 1080p, wysoka jakość detali)

  • OS: Windows 7, 8.1, 10 64-bit;
  • Procesor: Core i5-3570K | Ryzen 3 1300x;
  • Karta graficzna: GeForce GTX 960 | Radeon R9 290;
  • Pamięć: 16 GB RAM;
  • Dysk: 25 GB.

Ustawienia grafiki dla konfiguracji rekomendowanej

  • Tryb wyświetlania: pełny ekran;
  • Rozdzielczość: 1920x1080;
  • Synchronizacja pionowa: wyłączona;
  • Tekstury: wysoka;
  • Cienie: średnia;
  • Odbicia: wysoka;
  • Poziom detali: średnia;
  • Jakość cieni: średnia;
  • Symulacja wody: wysoka;
  • Filtrowanie anizotropowe: 8X;
  • Postprocesy: wysoka;
  • Gamma: 50.

Komentarze
7
Face7
Gramowicz
22/03/2018 17:40
TigerXP napisał:
40 minut temu, MisioKGB napisał:

Tiger <--- też prawda, w Andromedzie mam przez to mikroprzycięcia, strasznie irytujące. Ciekawostką może być to, że Dziki Gon, który z modami imo wygląda totalnie ładniej od wielu obecnych sandboxów zjada mi niecałe 6GB i chodzi jak złoto...

I ma w pełni otwarty świat, szczegółowy świat, w przeciwieństwie do andromedy. Swoją drogą niedługo W3 pyknie 3 lata, a ja dalej potrafię zachwycać sie grafiką w tej grze, co mi się raczej nie zdarza w innych tytułach. 

Ja po roku zachwycania się grafiką dorzuciłem kilka modów, dzięki którym gra zamiata nawet nowsze tytuły :P 

Usunięty
Usunięty
22/03/2018 16:44
40 minut temu, MisioKGB napisał:

Tiger <--- też prawda, w Andromedzie mam przez to mikroprzycięcia, strasznie irytujące. Ciekawostką może być to, że Dziki Gon, który z modami imo wygląda totalnie ładniej od wielu obecnych sandboxów zjada mi niecałe 6GB i chodzi jak złoto... /emoticons/smile.png" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

I ma w pełni otwarty świat, szczegółowy świat, w przeciwieństwie do andromedy. Swoją drogą niedługo W3 pyknie 3 lata, a ja dalej potrafię zachwycać sie grafiką w tej grze, co mi się raczej nie zdarza w innych tytułach. 

MisioKGB
Gramowicz
22/03/2018 16:00
2 godziny temu, Crad999 napisał:
2 godziny temu, MisioKGB napisał:

To już standard kolego, byle w Pasjansie wrzucają Ci w rekomendowanych 16, nie wiem czemu to służy, bo na pewno nie ma żadnego odzwierciedlenia podczas grania. Nie wiem, może dewiza 'wincyj RAMu' jest teraz po prostu na czasie. Patrząc na aktualne ceny jeszcze trochę zostanę przy 8.

Z tego co się orientuję, deweloperzy wrzucają w rekomendowane większą ilość RAMu ze względu na zmiany zachodzące w użytkowaniu z komputerów osobistych. Coraz więcej osób uruchamia wiele programów na raz, często podczas gry ma odpaloną przeglądarkę internetową - do tego dodajmy otwarte wiele kart jednocześnie. W tle działający Discord, TeamSpeak czy inny komunikator, masa Windowsowych usług, jakiś antywirus. Wszystko razem potrzebuje coraz większej ilości pamięci operacyjnej. Jak ktoś ogranicza się podczas gry i nie ma włączonego nic w tle, to oczywiście 8GB mu w zupełności starczy pewnie jeszcze przez parę lat.

W sumie racja. Ja jeszcze chyba jestem odporny na włączanie kilku rzeczy naraz i przed odpaleniem gry staram się wszystko wyłączyć, ot tak z przyzwyczajenia w sumie, a przy 8 GB to zawsze pomaga. Tiger <--- też prawda, w Andromedzie mam przez to mikroprzycięcia, strasznie irytujące. Ciekawostką może być to, że Dziki Gon, który z modami imo wygląda totalnie ładniej od wielu obecnych sandboxów zjada mi niecałe 6GB i chodzi jak złoto... /emoticons/smile.png" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />




Trwa Wczytywanie