Rozpoczęto dalsze prace nad modyfikacją Dzieje Khorinis do Gothic II

LM
2018/04/11 14:44
2
0

Człowiek pokonał Bestię, która wróciła do królestwa Beliara.

Rozpoczęto dalsze prace nad modyfikacją Dzieje Khorinis do Gothic II

Dobra wiadomość dla fanów modyfikacji Dzieje Khornis. Odpowiedzialna za projekt ekipa skontaktowała się z naszą redakcją, żeby przekazać garść konkretów dotyczących postępów w pracach nad obiecującym modem. Tym samym dowiedzieliśmy się, że po dosyć burzliwym i budzącym wiele niepewności marcu projekt jest kontynuowany z udziałem zupełnie nowego, liczącego około 30 członków zespołu. Okazuje się, że na zaproszenie do współpracy odpowiedziała około setka osób, spośród których większość może pochwalić się doświadczeniem w marketingu, branży IT czy tworzeniu gier, a ich wkład w produkcję moda zagwarantuje nie tylko jego najwyższą możliwą jakość, ale też pozwoli uniknąć sytuacji, które doprowadziły do ostatnich zawirowań. Listę osób, które pracują nad modem Dzieje Khorinis, znajdziecie pod tym adresem.

Jednocześnie nowa ekipa zupełnie odcina się od studia SoulFire i nie będzie więcej reagować na komentarze czy publiczne działania rzeczonej grupy. Obok tego na nowych oficjalnych kanałach modyfikacji będą pojawiać się nowe materiały wideo, zwiastuny, streamy deweloperskie czy aktualizacje projektu. Te zobaczymy już wkrótce, a twórcy zapewniają, że to, co mają nam do pokazania, z pewnością zainteresuje wszystkich fanów serii Gothic.

GramTV przedstawia:

Przy okazji warto dodać, że twórcy moda są bardzo zadowoleni z rezultatów pracy z aktorami dubbingowymi. Ostatecznie są dobrej myśli i zapewniają, że Dzieje Khorinis w obiecanej wcześniej formie na pewno ujrzą światło dzienne.

Źródło:https://gram.pl
Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
13/04/2018 11:43

Akurat ten pociotek jak go nazywasz ma koncepcję, którą dało się poznać przed tą całą aferą. I to on wydaje się najbardziej kompetentny z całej starej ekipy. Przekonało mnie choćby jego podejście do lore Gothica i przywiązanie do szczegółów. Już pomijając, że mod bez dubbingu nie będzie niczym wyjątkowym i nie przyciągnie tak wielu zainteresowanych. O grupie Soulfire usłyszałem pierwszy raz gdy natknąłem się na info o DK. 

Tak czy siak mój entuzjazm już wygasł. Mod wyjdzie to zagram. 

 

alex1112
Gramowicz
11/04/2018 15:20

Nie licząc gadki marketingowej żadnych specjalnych konkretów nie widzę. -  Rozumiem,  że mając kartę przetargową w postaci pociotka,  który zapewnia  dostęp do aktorów ta część grupy wygrała.  W sumie to mało mnie interesuje ta cała drama, liczy się tylko abym dostał produkt końcowy. - O SoulFire można mówić dobrze albo źle, ale trzeba przyznać że w świecie modów do Gotika jest to rozpoznawalna grupa. - Zebrano całkowicie nowy zespół (kompletnie niezgrany), który składa się z doświadczonych osób. Może to oznaczać 2 rzeczy: Albo sa to tak "doświadczone" osoby,  że musza sobie dorobić w tym projekcie wpis do CV aby znaleźć robotę. Albo sa faktycznie doświadczone i  pracować będą po godzinach, co oznacza wooolneee tępo produkcji. - Tymi 100 osobami co sie zgłosiły to bym sie nie chwalił. Ile tam było licealistów? - Ogólnie to bym chciał widzieć jakieś konkretne twarde dane np. Nagrania: mamy XX z 100% Modele:  zrobiliśmy  XX z 100% itp.

Póki co to czarno zaczynam to widzieć. To nie jest tworzenie gry na nowo tylko robienie moda. Tu efekty wizualne powinny być szybkie do osiągnięcia, a materiałów filmowych z konkretami nie widać. A z tego co wyszło podczas tej dramy wynika że oni nawet nie mają do końca koncepcji co chcą osiągnąć .