Firmy, które zostały ukarane, należą do ścisłej czołówki koreańskiego rynku free-to-play. Są to Nexon, Netmarble i NextFloor. Najbardziej przewiniła pierwsza z nich; w związku z tym nałożono na nią karę finansową w wysokości 882 700 dolarów oraz dodatkowo grzywnę (5 200 dolarów). Tak duże kwoty wzięły się z faktu, że firma wystosowała komunikat, w którym oświadczyła, iż użyła stwierdzenia "losowa prowizja", aby zasugerować losowość zakupu, a dodatkowo nie zgodziła się w nim z decyzją FTC. Netmarble musi zapłacić 42,3 tys. dolarów kary i 14,1 tys. dolarów grzywny. Najmniej zubożeje NextFloor, którego konto uszczupli się o zaledwie 4,7 tys. dolarów.
Jeżeli nie wytłumaczysz klientom, na czym polegają skrzynie z losową zawartością, czeka Cię kara finansowa. Tak działa to w Korei Południowej.