Komercyjny sukces przełoży się na zaangażowanie twórców w popremierowe wsparcie produkcji.
Komercyjny sukces przełoży się na zaangażowanie twórców w popremierowe wsparcie produkcji.
Okazuje się, że za przyzwoitymi ocenami najnowszej produkcji 11 bit Studios podążył także sukces komercyjny tytułu. Deweloperzy pochwalili się za pośrednictwem mediów społecznościowych, ze wydany zaledwie kilka dni temu Frostpunk trafił już do ponad 250 tysięcy graczy. Na osiągnięcie tego wyniku gra łącząca w sobie elementy strategii typu city-builder z walką o przetrwanie potrzebowała zaledwie 66 godzin.
Sukces Frostpunka to dobra wiadomość nie tylko dla odpowiedzialnej za projekt ekipy czy inwestorów. Warto przypomnieć, że twórcy obiecali, że jeśli tytuł będzie cieszył się powodzeniem, to po premierze będzie rozwijany o płatne rozszerzenia i darmowe aktualizacje, które z pewnością pozwolą nam bawić się przy grze znacznie dłużej. 11 bit Studios obok pomysłów na nowe scenariusze planuje też zapewnić swojej najnowszej produkcji wsparcie dla modów.
Cóż, pozostaje pogratulować sukcesu i oczekiwać na zapowiedzianą na początku bieżącego miesiąca premierę dedykowanych konsolom PlayStation 4 i Xbox One wydań Frostunka.