Samo 35 milionów dolarów ma zostać przeznaczonych na marketing gry.
Samo 35 milionów dolarów ma zostać przeznaczonych na marketing gry.
Dobrze by było, aby Shadow of the Tomb Raider sprzedało się dobrze. Powód jest prosty - firma Eidos Montreal właśnie poinformowała oficjalnie, że koszt stworzenia gry to od 75 do 100 milionów dolarów. Firma szacuje również, iż na kampanie marketingowe gry w sumie zostanie wydanych około 35 milionów dolarów.
Shadow of the Tomb Raider zostało zapowiedziane oficjalnie kilkanaście dni temu. Produkcja ma, jak można się domyślić, ponownie opowiadać o historii pięknej i niebezpiecznej Lary Croft. Tym razem jednak całość ma być nieco mroczniejsza od pozostałych części. Jak twierdzą twórcy, same środowisko będzie „dodatkową postacią” w grze. Będziemy musieli w taki razie uważać nie tylko na swoich przeciwników, ale również na naturę. Co więcej, Lara nauczy się nieco nowych umiejętności, pojawi się także dodatkowe wyposażenie.