Obcowanie z naturą na statycznych obrazkach.
Obcowanie z naturą na statycznych obrazkach.
Gamepires udostępniło nowe screeny ze SCUM - multiplayerowej gry z otwartym światem, opartej na Unreal Engine 4, prezentujące, jak wyglądają lokacje. Aż chciałoby się tam znaleźć i odpocząć, podziwiając piękno natury. Jednak w grze nie chodzi o zwiedzanie, a o walkę o przetrwanie i zdobycie przychylności widzów, producentów i sponsorów.
W SCUM twórcy stawiają na ogromne możliwości rozwoju i personalizacji postaci - wiedza i umiejętności okażą się niezbędne, by przetrwać. Gracze będą musieli zarządzać wszystkim: pożywieniem, szybkością metabolizmu, masą ciała (co wpływa na skuteczność używanej broni), stylem walki czy zajmować się hakowaniem systemów bezpieczeństwa na wyspie. Dzięki prezentom od sponsorów zyskają potężne możliwości. Po śmierci postać się odrodzi, zachowując swe umiejętności.
Podczas zabawy będziemy musieli uważać, by nasza postać zbyt długo nie przebywała w deszczu ani nie przemoczyła się w morzu czy jeziorze. Zbyt długie moknięcie sprawi, że się przeziębi. Co więcej, ubrania staną się cięższe. Różne rodzaje ubrań zaabsorbują więcej wody. Wcześniejsze materiały wideo pozwalają przyjrzeć się bliżej mechanizmom rozgrywki i poziomowi realizmu.
SCUM ukaże się w Early Access w drugim kwartale 2018.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!