God of War miał za mało bossów? Cory Barlog poszedł na kompromis

Patryk Purczyński
2018/05/31 17:55
0
0

Jedną z nielicznych rzeczy, za które na God of War spadła krytyka, jest liczba walk z bossami. Jej zwiększenie znacznie wydłużyłoby proces tworzenia gry.

God of War miał za mało bossów? Cory Barlog poszedł na kompromis

Realizacja walk z bossami w grze God of War była na tyle czasochłonna, że Cory Barlog część z nich musiał zwyczajnie wyrzucić, by nie wydłużać czasu prac nad tytułem do przesady. - Jest kilka walk z bossami, z których musiałęm zrezygnować. Mieliśmy około 15-20 osób pracujących nad każdym bossem. Na każdego z nich trzeba poświęcić rok do nawet dwóch - przyznaje twórca tegorocznego hitu z PS4.

Niewielka liczba konfrontacji z bossami w God of Warze jest jedną z na szczęście nielicznych uwag, jakie gracze mieli do dzieła Cory'ego Barloga. - Trochę jesteście chciwi - odpowiada autor gry - ponieważ, choć bardzo bym chciał dodać jeszcze dziesięciu bossów, zamknięcie produkcji zajęłoby pewnie z 20 lat. Trudno sobie wyobrazić, by na pierwszą odsłonę przygód Kratosa w mitologii nordyckiej trzeba byłoby czekać aż tak długo.

GramTV przedstawia:

Wycięcie kilku bossów nie wpłynęło negatywnie ani na oceny God of Wara, ani na sprzedaż gry.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!