Jedną z nielicznych rzeczy, za które na God of War spadła krytyka, jest liczba walk z bossami. Jej zwiększenie znacznie wydłużyłoby proces tworzenia gry.
Jedną z nielicznych rzeczy, za które na God of War spadła krytyka, jest liczba walk z bossami. Jej zwiększenie znacznie wydłużyłoby proces tworzenia gry.
Niewielka liczba konfrontacji z bossami w God of Warze jest jedną z na szczęście nielicznych uwag, jakie gracze mieli do dzieła Cory'ego Barloga. - Trochę jesteście chciwi - odpowiada autor gry - ponieważ, choć bardzo bym chciał dodać jeszcze dziesięciu bossów, zamknięcie produkcji zajęłoby pewnie z 20 lat. Trudno sobie wyobrazić, by na pierwszą odsłonę przygód Kratosa w mitologii nordyckiej trzeba byłoby czekać aż tak długo.
Wycięcie kilku bossów nie wpłynęło negatywnie ani na oceny God of Wara, ani na sprzedaż gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!