Andrew Wilson podczas EA Play raz jeszcze zabrał głos w sprawie błędów, jakie popełniło Electronic Arts i wyciągniętych z nich wniosków.
Andrew Wilson podczas EA Play raz jeszcze zabrał głos w sprawie błędów, jakie popełniło Electronic Arts i wyciągniętych z nich wniosków.
- Z całą pewnością popełniliśmy błąd - przyznał podczas wczorajszej konferencji EA Play Dennis Braanvall, dyrektor projektowy Star Wars: Battlefront II. Jego myśl rozwinął dyrektor wykonawczy Electronic Arts, Andrew Wilson. - Zawsze staramy się uczyć i słuchać, dążymy do samodoskonalenia. U podstaw tego leży możliwość wyboru. Gracze decydują jak grają, w co grają, kiedy grają i na jakich urządzeniach grają. Dzięki temu czujesz, że jesteś traktowany uczciwie, że nikt nie ma niesprawiedliwej przewagi lub straty ze względu na to, jak gra - powiedział podczas swojego wystąpienia.
- W każdej chwili, którą zainwestujesz - wiemy, że wiele swojego życia poświęcanie naszym grom - czujesz, że jesteś nagradzany i dostajesz odpowiednią wartość w zamian za poczynione inwestycje. Co jednak najważniejsze, gry zapewniają dobrą zabawę i stanowią doświadczenie, które poprawiają twoje życie. Myśląc nad wszystkim co staramy się zrobić, wiedzcie, że chcemy być lepsi i tworzyć znakomite gry - zakończył Wilson.
Nam pozostaje liczyć, że mocne postanowienie poprawy nie jest tylko aktem na pokaz, a EA weźmie je sobie do serca na długo.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!