Single-player, opowieść, akcja, tajemnica i dziwactwo typowe dla Remedy Entertainment - tak twórcy Control charakteryzują swoje nowe dzieło.
Single-player, opowieść, akcja, tajemnica i dziwactwo typowe dla Remedy Entertainment - tak twórcy Control charakteryzują swoje nowe dzieło.
Fińskie studio potwierdza, że będzie to trzecioosobowa gra akcji, w której użytkownicy wcielają się w Jesse Faden, postać dysponującą mocami nadprzyrodzonymi. Kryje się za nią tajemnicza przeszłość, o której twórcy Control nie chcą na razie zbyt wiele mówić. Obiecują natomiast wiele zapadających w pamięć postaci i pokręconą opowieść w stylu, do którego przyzwyczaił nas już Sam Lake. Główny wątek skupia się na poszukiwaniu przez Jesse odpowiedzi na nurtujące ją pytania.
Gracze będą mieli szeroką paletę opcji do wykorzystania w walce, co powinno zapewnić dużą swobodę w obraniu preferowanego stylu rozgrywki. Każdą ze specjalnych umiejętności można rozwinąć. Siłą gry będzie też dynamiczna destrukcja otoczenia, która stworzy dodatkowe możliwości w starciach z nieprzyjaciółmi. Główna bohaterka musi współpracować z agentami, dekodować szyfry i odkrywać eksperymenty przeprowadzane w Federalnym Biurze Kontroli.
Control będzie mniej liniowe od wcześniejszych produkcji Remedy Entertainment. Twórcy przygotowują sandboksową strukturę, która zapewni graczom więcej swobody w przeszukiwaniu siedziby głównej Federalnego Biura Kontroli. Twórcy obiecują zróżnicowane lokacje oraz nieprzewidywalny, brutalny świat.
Premiera Control wstępnie zaplanowana jest na przyszły rok. Gra zmierza na pecety, Xboksa One i PlayStation 4. Poniżej prezentujemy pierwsze screeny w 4K.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!