Asymetryczny tryb PvP 4 na 4 Breach w For Honor został gruntownie omówiony w nowym gameplayu, przygotowanym przez Ubisoft.
Asymetryczny tryb PvP 4 na 4 Breach w For Honor został gruntownie omówiony w nowym gameplayu, przygotowanym przez Ubisoft.
Każda potyczka podzielona jest na trzy fazy. W pierwszej drużyna atakująca musi doprowadzić taran pod bramy zamku. Jednocześnie trzeba uważać, by nie dawać się zabić, ponieważ każde odrodzenie kosztuje jeden bilet. Ich liczba jest ograniczona, a kiedy skończą się całkowicie, drużyna przegrywa. Członkowie zespołu defensywnego zbliżając się do tarana zapobiegają jego przybliżaniu do bramy. Mogą go też atakować, a w ostatecznym rozrachunku zniszczyć - wówczas odnoszą zwycięstwo.
Obrońcy w odpowiednich miejscach rozstawiają łuczników. Gracze przeprowadzający szturm muszą ich usunąć z danej strefy, by ich atak mógł postępować. Po uzyskaniu kontroli nad strefą rozstawiają w niej własnych łuczników, którzy służą jako wsparcie. Zespół broniący ma do swojej dyspozycji także kotły, które mogą zadawać obrażenia wojownikom i niszczyć taran. Druga faza kończy się w momencie, kiedy taran zostanie doprowadzony do drugiej bramy.
Jeśli i druga brama padnie, jedynym sposobem na wygranie starcia przez drużynę broniącą jest doprowadzenie do sytuacji, w której przeciwnicy stracą wszystkie bilety odradzania. Pomaga im w tym sam król - potężna postać niezależna, którą bardzo ciężko jest zabić (a to warunek triumfu ekipy ofensywnej) i która sama zadaje przeciwnikom wiele obrażeń. Faktyczny przebieg rozgrywki znajdziecie w poniższym gameplayu.
Breach pojawi się w For Honor 16 października, w ramach aktualizacji Marching Fire.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!