Choć Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zasadniczo się od siebie różnią, lekcje wyciągnięte z tworzenia tej pierwszej przydadzą się w drugiej.
Choć Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zasadniczo się od siebie różnią, lekcje wyciągnięte z tworzenia tej pierwszej przydadzą się w drugiej.
Zdradza, że broń w Cyberpunku 2077 dzieli się trzy generalne kategorie: moc, technologia i spryt. Grupa przynależna do tej pierwszej to najbardziej tradycyjne rodzaje broni, które znamy ze współczesności. Broń technologiczna skupia się na przenikaniu przez ściany, postacie niezależne i inne obiekty. Ostatnia kategoria z opisu przypomina gadżety szpiegowskie: namierzają i śledzą cele. Wszystkie mają być przystępne dla graczy, niezależnie od tego, jak dobrze radzą sobie ze strzelaniem.
- Podkreślmy, że tworzymy grę RPG. Staraliśmy się zaprojektować smart guny, dzięki którym ludzie niekoniecznie muszą być niezwykle wydajni w strzelaniu innym w głowy. Próbujemy trafić do obu grup odbiorców. To RPG z elementami shootera, a nie shooter z elementami RPG. Jest tu bardzo rozbudowany system rozwoju, a więc wszystko, czego oczekiwalibyście od produkcji CD Projekt RED - dodaje Rowley.