Japońskie głosy i angielskie napisy - poprosimy.
Japońskie głosy i angielskie napisy - poprosimy.
Po prezentacji Ghost of Tsushima na E3 2018, na usta fanów zaczęły cisnąć się rozmaite pytania. Jedno z najważniejszych dotyczyło wersji językowej, a dokładniej - czy w grze będziemy mogli wybrać japońską wersję. Sucker Punch potwierdziło w rozmowie z Eurogamerem, że ma w planach japońskie głosy i angielskie napisy.
Sucker Punch kładzie duży nacisk także na inne szczegóły. W Japonii nagrywa m.in. śpiew ptaków i inne dźwięki, by jak najdokładniej oddać realia tego kraju. Gra ma przypominać wehikuł czasu i wiernie odwzorować lokacje i epokę.
Więcej o świecie gry powiedział dyrektor artystyczny, Jason Connel, podczas transmisji Q&A na żywo na Twitchu. Podkreślił, że wydarzenia są "silnie inspirowane" historią i celem jest oddać historii sprawiedliwość, a równocześnie zaoferować "oryginalne doświadczenia". Gra zaoferuje "ogromny świat" i cokolwiek zobaczymy, będziemy tam mogli się udać. Dostępna będzie cała wyspa, z wieloma interesującymi lokacjami do eksploracji. Connel wyjaśnił także, w jaki sposób dobrano paletę barw - chciał pokazać, że Japonia to niesamowite miejsce. Zespół mógł stworzyć zniszczone wojną lokacje, ale wolał pokazać kontrast między pięknem tego miejsca a krwawymi bitwami. Jednakże nie zawsze będzie słonecznie, na horyzoncie będą zbierać się burze.
Główny bohater, Jin Sakai, został przedstawiony jako stoicki samuraj, ale umiejący współczuć. Jego misja jest bardzo trudna - musi obronić wyspę przed przerażającymi najeźdźcami. Tradycyjna walka nie zawsze się sprawdzi w nowej sytuacji, więc będzie musiał skradać się i próbować innych rzeczy, co nie będzie dla niego łatwe. Więcej informacji o walce znajdziecie w naszym wcześniejszym wpisie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!