Fortnite przyzwyczaił już do tego, że robi furorę wszędzie, gdzie się pokaże. Nie inaczej jest w przypadku systemu iOS.
Fortnite przyzwyczaił już do tego, że robi furorę wszędzie, gdzie się pokaże. Nie inaczej jest w przypadku systemu iOS.
Co warto podkreślić, wraz z kolejnymi miesiącami wydatki graczy w Fortnite na iOS wcale nie zmalały. W pierwszym miesiącu sięgnęły bowiem 25 milionów dolarów, by na półmetku przebytej drogi wynieść 50 milionów - dokładnie połowę kwoty zarobionej po trzech miesiącach.
Z pewnością pomocne w uzyskaniu tak monstrualnych rezultatów było wypuszczenie Battle Passa. - Nawet nie biorąc go pod uwagę widzimy jednak, jak Fortnite na urządzeniach przenośnych przybiera na sile. Nie ma żadnych wskaźników, które wskazywałyby na osłabnięcie tego trendu - mówi Randy Nelson, szef analizy sektora mobilnego w Sensor Tower.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!