W tekście wprowadzono liczne zmiany, by lepiej zakończyć luźne wątki i wyjaśnić motywy różnych postaci.
W tekście wprowadzono liczne zmiany, by lepiej zakończyć luźne wątki i wyjaśnić motywy różnych postaci.
Larian Studios ujawniło nowe szczegóły dotyczące zmian, jakie zostaną wprowadzone w Divinity: Original Sin II: Definitive Edition. Najważniejsze nowości to nagranie na nowo 130 000 słów (odpowiednika grubej książki) oraz zmiana 150 000 słów, by zakończyć różne wątki i lepiej wyjaśnić motywy postaci. Poprawki miały na celu lepiej pokazać, w jaki sposób decyzje wpływają na historie głównych bohaterów i tok wydarzeń. Najwięcej zmian wprowadzono w przypadku krasnoludzkiego towarzysza, który ma teraz więcej do powiedzenia i odgrywa większą rolę na końcu gry.
W grze wprowadzono także zmiany w balansie: niektóre walki uproszczono, w przypadku innych poziom trudności wzrósł. W ten sposób gracze poczują, że doświadczenie zdobyte we wcześniejszych walkach przygotowało ich na późniejsze wyzwania. Nie zabraknie też nowych walk, w tym z ogromnym Krakenem na początku aktu III. Rzadko używane umiejętności zostaną wzmocnione, ceny przedmiotów zmienione.
Definitive Edition wprowadzi nowy samouczek, poziom trudności Story Mode oraz DLC o Wiewiórce-Rycerzu Sir Lora, który musi powstrzymać apokaliptyczny kult wiewiórek chcący przywołać Wielkiego Żołędzia. Szczegóły można znaleźć na stronie Kickstartera.
Divinity: Original Sin II: Definitive Edition ukaże się na PS4 i Xboksie One 31 sierpnia, dla posiadaczy gry na PC będzie dostępne jako darmowa aktualizacja.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!