Podczas niedawnej sesji AMA na Reddicie, Overkill podzieliło się nowymi szczegółami dotyczącymi gry Overkill's The Walking Dead:
- przygotowując pokaz na E3, twórcy skupili się na gameplayu i na zapewnieniu świetnej zabawy,
- animacje mogły wydawać się sztywne, ale zespół pracuje obecnie nad optymalizacją i doszlifowaniem animacji NPC-ów i przeciwników,
- poziom trudności będzie skalować się w zależności od liczby graczy,
- gra będzie działać na Unreal Engine 4, Overkill wykorzysta też własne technologie w celu wprowadzenia losowości, by każda rozgrywka była inna,
- nie będzie wsparcia dla funkcji cross-play ani kooperacji na podzielonym ekranie,
- zamknięta beta wystartuje na kilka tygodni przed premierą,
- nie będzie lootboksów, ponieważ nie pasują one do gry.
Jak wygląda rozgrywka - tego dowiecie się z 22-minutowego wideo. A oto wymagania sprzętowe (mogą się jeszcze zmienić, w zależności od postępów prac nad optymalizacją):