Overkill's The Walking Dead - garść nowych szczegółów i wymagania sprzętowe

Małgorzata Trzyna
2018/06/29 13:05
2
0

W grze nie będzie lootboksów.

Overkill's The Walking Dead - garść nowych szczegółów i wymagania sprzętowe

Podczas niedawnej sesji AMA na Reddicie, Overkill podzieliło się nowymi szczegółami dotyczącymi gry Overkill's The Walking Dead:

  • przygotowując pokaz na E3, twórcy skupili się na gameplayu i na zapewnieniu świetnej zabawy,
  • animacje mogły wydawać się sztywne, ale zespół pracuje obecnie nad optymalizacją i doszlifowaniem animacji NPC-ów i przeciwników,
  • poziom trudności będzie skalować się w zależności od liczby graczy,
  • gra będzie działać na Unreal Engine 4, Overkill wykorzysta też własne technologie w celu wprowadzenia losowości, by każda rozgrywka była inna,
  • nie będzie wsparcia dla funkcji cross-play ani kooperacji na podzielonym ekranie,
  • zamknięta beta wystartuje na kilka tygodni przed premierą,
  • nie będzie lootboksów, ponieważ nie pasują one do gry.

Jak wygląda rozgrywka - tego dowiecie się z 22-minutowego wideo. A oto wymagania sprzętowe (mogą się jeszcze zmienić, w zależności od postępów prac nad optymalizacją):

GramTV przedstawia:

Minimalne:

  • system operacyjny Windows 10 (64-bitowy)
  • procesor Intel Core i5 3,3GHz
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna Nvidia GTX 960 2GB
  • 60 GB miejsca na dysku

Zalecane:

  • system operacyjny Windows 10 (64-bitowy)
  • procesor Intel Core i7 3,3GHz
  • 16 GB RAM
  • karta graficzna Nvidia GTX 1060 6GB lub lepsza
  • 60 GB miejsca na dysku

Komentarze
2
alex1112
Gramowicz
29/06/2018 14:37

Śmiechłem. GTX 960 w minimalnych??? Litości!!! Przecież każdy kto choć troche zna się na sprzęcie wie, że wydajnosciowo jest to karta na poziomie 760. Trudno mi teraz będzie twórców uwazać za poważnych producentów. Pomine już że to co zaprezentowali nie odbiega tak daleko od L4D.

Face7
Gramowicz
29/06/2018 14:01

CO!!!??? To COŚ co pokazali, żeby płynnie chodziło na full detalach wymaga 16GB RAM i grafikę 6 GB lub lepszą? Jaja sobie robią? Co oni chleją w tym studiu? Ani na ekranie tam nic się nie dzieje, ani nie ma fajerwerków graficznych. Gra wygląda jak sprzed 5-6 lat. Zresztą czego można było się spodziewać po studiu, którego Payday 2 ma już 5 lat, a dalej jest strasznie zabugowany i chodzi jak wczesna beta.