Todd Howard potwierdził również, że w grze znajdzie się system szybkiej podróży.
Todd Howard potwierdził również, że w grze znajdzie się system szybkiej podróży.
W niedawnym wywiadzie z multiplayer.it Todd Howard przyznał, że w Falloucie 76 znajdzie się system szybkiej podróży. System ten będzie potrzebny, skoro świat gry ma być czterokrotnie większy niż w Falloucie 4, a nie będziemy dysponować wierzchowcami ani pojazdami. Todd Howard nie zagłębił się jednak w dalsze szczegóły, jak miałoby to działać - jak gęsto będą rozmieszczone punkty i czy najpierw trzeba będzie dotrzeć do danej lokacji na piechotę i oczyścić ją z przeciwników.
W rozmowie poruszono również temat PvP. Howard potwierdził, że postacie poniżej 5 poziomu nie będą mogły być zabite w PvP (choć może się to jeszcze zmienić do premiery). W ten sposób gracze posiadający postacie na niskich poziomach będą mogły wypróbować PvP bez ryzyka. Oczywiście, wszyscy będą mogli po prostu ze sobą współpracować, jeśli tak zadecydują. Spotkanie innych graczy na naszej drodze zawsze będzie nieco stresujące - nigdy nie wiadomo, czy okażą się przyjaźnie nastawieni.
Fallout 76 ukaże się 14 listopada na PC, PS4 i Xboksie One.