Sucker Punch czasem celowo coś zmienia, jeśli zachodzi taka potrzeba, ale dba, by nie popełnić żadnego błędu przypadkowo.
Sucker Punch czasem celowo coś zmienia, jeśli zachodzi taka potrzeba, ale dba, by nie popełnić żadnego błędu przypadkowo.
Podczas rozmowy z GameSpotem, programista Ghost of Tsushima, Chris Zimmerman ujawnił, że część elementów w grze będzie wierna realiom XIII-wiecznej Japonii. Twórcy bardzo dokładnie przeanalizowali tytułowe wyspy. Jednakże nie wszystko będzie zgodne z historią. Przykładem są zbroje samurajów, które zupełnie nie pasują do wyobrażeń ludzi na ten temat, toteż wzorowano je raczej na zbrojach z XVI-XVIII wieku.
- Myślę o tym w ten sposób: jeśli już zamierzamy odejść od prawdy historycznej, to chcemy to zrobić celowo - podkreślił Zimmerman. - Nasi przyjaciele z Sony z Japonii bardzo nas wspierają, podobnie jak japońscy przyjaciele z Sony US, a także kulturowi konsultanci, którzy pomagają nam z tymi zagadnieniami. Nie chcemy być niewierni historii przez przypadek. Są rzeczy, które zamierzamy zrobić inaczej i zamierzamy mądrze je wybrać. Zapewne macie pojęcie, jak wygląda samuraj albo jak się zachowuje, albo jak mamy go wam przedstawić. Większość ludzi myśli o samurajach z XVI, XVII albo XVIII wieku, tak naprawdę XIII-wieczni byli zupełnie inni.
Ghost of Tsushima nie ma jeszcze daty premiery, toteż na razie musimy zadowolić się fragmentami rozgrywki. Choć na wspomnianym wideo postacie mówią po angielsku, w grze będzie można wybrać japońską wersję audio.