Shenmue I & II będzie działać tylko w 30 klatkach na sekundę

Małgorzata Trzyna
2018/07/04 17:22
5
0

Sega tłumaczy, że takie są założenia w samym kodzie gry.

Shenmue I & II będzie działać tylko w 30 klatkach na sekundę

Wczoraj ogłoszono datę premiery Shenmue I & II - 21 sierpnia 2018. Sega opublikowała także FAQ na swojej stronie, ujawniając, dlaczego obie gry będą miały limit 30 klatek na sekundę. Okazuje się, że "w silniku, kodzie gry i skryptach poczyniono założenia, że całość będzie działać przy 30 fps-ach", a więc przeskoczenie tej bariery nie będzie możliwe.

GramTV przedstawia:

Z FAQ możemy też dowiedzieć się, że zapisane stany gry można będzie przenieść z Shenmue do Shenmue 2, a także, że zapisywanie będzie możliwe w dowolnym momencie. W obu tytułach znajdą się nowe efekty związane z post-processingiem, zaktualizowany interfejs i rozdzielczość HD. W obu wersjach będzie można wybierać między angielską a japońską wersją. Pecetowi gracze będą mogli zadecydować, czy grać z użyciem kontrolera, czy konfigurowalnej myszki i klawiatury. Obie gry dostosowano do ekranów 16:9, ale w cut-scenkach zachowano oryginalny format. Gry arkadowe z pierwowzoru również będą działać w nowych wersjach.

Shenmue I & II będzie zabezpieczone przez Denuvo.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
05/07/2018 11:36
jedisaiyanpl napisał:

@Renchar  Denuvo wpływa na wydajność, odpalanie, czas wczytywania i zarzynanie CPU i HDD przykładów jest kilka, ale przytoczę dwa. Prey i Sniper GW3.

Prey ma mnóstwo "triggerów" , sprawdaczy nawet w głupim menu gry bo scracjowaniu Denuvo w tej grze fps poszedł w górę o ok 15-20fps, gra szybciej się ładuje i odpala, każdy ten sprawdzacz i trigger obciąża dodatkowo CPU i HDD bo DRM w tle sprawdza czy wsztko się zgadza, na szczęście Prey był dobrze zoptymalizowany. To samo z Sniper GW3 tam jeszcze więcej tego syfu jest, scrackowanie Denuvo skróciło czas ładowania i poprawiło FPS, jednakże gra jest tak skopana ,że wciąż ta wydajność i czas ładowania pozostawia trochę dożyczenia.

Wszystko do znalezienia na forum reddita/steam jak i steam undergroud ;)

Odbijając od tematu Denuvom to ten pseudo "REMASTER" to śmiech na sali. - Stare brzydkie filmiki - Stara brzydka oprawa - Wspracie dla 16:9 (lol mam to na emu) - HD HUD (też mam to na emu) - Tona filtrów (fuj) - Stare animacje i blokowe kończyny (taki syf w 2018?) - Limit 30fps Sorry ale trzeba być turbo naiwnym frajerem i fanbojem by tak się doić ;)

Usunięty
Usunięty
05/07/2018 11:33

@Renchar  Denuvo wpływa na wydajność, odpalanie, czas wczytywania i zarzynanie CPU i HDD przykładów jest kilka, ale przytoczę dwa. Prey i Sniper GW3.

Prey ma mnóstwo "triggerów" , sprawdaczy nawet w głupim menu gry bo scracjowaniu Denuvo w tej grze fps poszedł w górę o ok 15-20fps, gra szybciej się ładuje i odpala, każdy ten sprawdzacz i trigger obciąża dodatkowo CPU i HDD bo DRM w tle sprawdza czy wsztko się zgadza, na szczęście Prey był dobrze zoptymalizowany. To samo z Sniper GW3 tam jeszcze więcej tego syfu jest, scrackowanie Denuvo skróciło czas ładowania i poprawiło FPS, jednakże gra jest tak skopana ,że wciąż ta wydajność i czas ładowania pozostawia trochę dożyczenia.

Wszystko do znalezienia na forum reddita/steam jak i steam undergroud ;)

Usunięty
Usunięty
05/07/2018 08:49
7 godzin temu, Renchar napisał:

W czym masz problem Denuvo nie spowalnia komputera nic od ciebie nie wymaga. Jest tylko drobnym zabezpieczeniem na piratów. Kupiłem kilka gier które miało to zabezpieczenie żadnych problemów. Gdyby w necie nikt nie pisał nie wiedział bym że niektóre gry miały to zabezpieczanie. Najczęściej problem widzą ludzie którzy coś przeczytali w necie, a żadnej gry z tym zabezpieczeniem nie kupili by samemu się przekonać że na forach ktoś pierniczył głupoty. Początki tego programu miało tam jakieś problemy, ale teraz nie ma czego krytykować.

Ja przy pierwszym przejściu Wiedźmina nie natrafiłem dosłownie na ani jeden błąd, a grałem zaraz po samej premierze. Czy to znaczy że gra nie posiadała tych błędów? 




Trwa Wczytywanie