Sega tłumaczy, że takie są założenia w samym kodzie gry.
Sega tłumaczy, że takie są założenia w samym kodzie gry.
Wczoraj ogłoszono datę premiery Shenmue I & II - 21 sierpnia 2018. Sega opublikowała także FAQ na swojej stronie, ujawniając, dlaczego obie gry będą miały limit 30 klatek na sekundę. Okazuje się, że "w silniku, kodzie gry i skryptach poczyniono założenia, że całość będzie działać przy 30 fps-ach", a więc przeskoczenie tej bariery nie będzie możliwe.
Z FAQ możemy też dowiedzieć się, że zapisane stany gry można będzie przenieść z Shenmue do Shenmue 2, a także, że zapisywanie będzie możliwe w dowolnym momencie. W obu tytułach znajdą się nowe efekty związane z post-processingiem, zaktualizowany interfejs i rozdzielczość HD. W obu wersjach będzie można wybierać między angielską a japońską wersją. Pecetowi gracze będą mogli zadecydować, czy grać z użyciem kontrolera, czy konfigurowalnej myszki i klawiatury. Obie gry dostosowano do ekranów 16:9, ale w cut-scenkach zachowano oryginalny format. Gry arkadowe z pierwowzoru również będą działać w nowych wersjach.
Shenmue I & II będzie zabezpieczone przez Denuvo.