Strona gry na Steam ujawnia garść szczegółów, które mogą zniechęcić zainteresowanych zakupem pecetowej wersji.
Strona gry na Steam ujawnia garść szczegółów, które mogą zniechęcić zainteresowanych zakupem pecetowej wersji.
Nie dalej jak wczoraj Capcom oficjalnie potwierdził datę premiery pecetowej wersji Monster Hunter World i podzielił się garścią konkretów dotyczących rzeczonego portu za pośrednictwem Steama. Tym samym dowiedzieliśmy się, że tytuł zostanie zabezpieczony przez wydawcę systemem Denuvo, co z pewnością wielu fanom pecetowego grania nie przypadnie do gustu. Trudno oceniać jak dalece zasadne są zarzuty dotyczące obniżonej wydajności gier zabezpieczanych przez wspomniany DRM, ale jego zastosowanie może solidnie odbić się na statystykach sprzedaży. Obok tego wiele wskazuje na to, że Capcom nie pokusi się o udostępnienie rozgrywki cross-platformowej, a dedykowana pecetom wersja gry pod kątem oprawy wizualnej będzie bezpośrednim portem z konsol ósmej generacji. Na dokładkę redakcja serwisu PCGamer ustaliła, że nawet jeśli wsparcie dla modów w pecetowym Monster Hunter World jest brane pod uwagę, to z pewnością nie uświadczymy go zbyt szybko.
Cóż, pozostaje pamiętać, że konsolowe wersje najnowszej odsłony serii Monster Hunter mogą pochwalić się wynikiem 90 punktów dla ponad stu recenzji w serwisie Metacritic. Tym samym zainteresowani zakupem tytułu wciąż mogą spodziewać się solidnej gry, nawet jeśli Capcom zdecydował się pójść nieco na łatwiznę.
Monster Hunter World trafi na PC dokładnie 9 sierpnia. Tytuł od stycznia tego roku dostępny jest na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.