Całość została już przekazana Breast Cancer Research Foundation.
Całość została już przekazana Breast Cancer Research Foundation.
Kilka tygodni temu informowaliśmy was, że rozpoczęła się oficjalna kampania Blizzarda, w ramach której firma zbierała pieniądze na Breast Cancer Research Foundation, czyli fundację wspierającą walkę z rakiem piersi. Okazuje się, iż graczom mocno spodobała się zmiana wyglądu Mercy. Zyski ze sprzedaży specjalnej skórki i koszulki osiągnęły ponad 12 milionów dolarów.
Blizzard potwierdził, że część zysków zostało przekazanych przez streamerów, który łącznie zdołali zebrać 130 tysięcy dolarów na wspomniany cel. Łącznie Blizzardowi udało się uzyskać 12,7 mln dolarów, a czek przekazali przedstawicielom organizacji na specjalnym spotkaniu. Jak się okazało, była to największa wpłata w 25-letniej historii fundacji.
Jestem wdzięczny wszystkim graczom Overwatch na całym świecie, którzy poparli tak dobrą sprawę możliwą dzięki ich zaangażowaniu w grze i hojności – powiedział Mark Morhaime.
Koszt wspomnianej skórki wynosił 15 dolarów, natomiast za koszulkę trzeba było zapłacić 30 dolarów.