Fallout 76 wprowadzi istotną zmianę względem wcześniejszych gier Bethesdy. Na E3 wspominał o tym Todd Howard, teraz myśl rozwija Pete Hines.
Fallout 76 wprowadzi istotną zmianę względem wcześniejszych gier Bethesdy. Na E3 wspominał o tym Todd Howard, teraz myśl rozwija Pete Hines.
- W Falloucie 76 nie wiesz nic o danej osobie ani jej motywach, o ile wcześniej jej nie spotkałeś. Są systemy, które powstrzymują dochodzenie do wymiany ognia, jeśli ludzie chcą jej uniknąć. Pozwalają na pojedynki między graczami, ale bardziej na zasadzie wyzwań. Nadal pewne rzeczy rozgryzamy w trakcie testów, ale podstawowa idea jest taka, że widzisz kogoś i to wytwarza napięcie. W tym mniemaniu nie różni się to za bardzo od spotkania Deathclawa w Falloucie 4 - tłumaczy Hines.
Ostatnio pojawiły się informacje na temat zmian w systemie rozwoju postaci w Falloucie 76.