Ziarnko do ziarnka...
Ziarnko do ziarnka...
Fortnite Battle Royale jest oparte na modelu free-to-play. Epic Games co rusz dodaje rozmaite przedmioty pozwalające na personalizację postaci, wyposażenia i broni. Poszczególne elementy nie są drogie, ale łącznie gracze wydali na zakupy w grze - jak ujawnia analityczna firma Superdata - miliard dolarów. Superdata przygotowało także pomocniczy wykres pokazujący, w jaki sposób rosły miesięczne przychody generowane w Fortnite od października 2017 do maja 2018. W marcu gra zarobiła 223 miliony dolarów, w maju - 318 milionów.
Superdata ujawniło również, że gatunek battle royale cieszy się obecnie największą popularnością (co raczej nie jest zaskoczeniem) na wszystkich platformach. W maju widzowie obejrzeli blisko 700 milionów godzin z rozgrywek battle royale, z czego 83% to Fortnite. Na drugimi miejscu znalazło się MOBA z 275 milionami godzin.