Po Alanie Wake'u i Quantum Break stworzonym wespół z Microsoftem, Remedy Entertainment bardzo chciało mieć coś swojego.
Po Alanie Wake'u i Quantum Break stworzonym wespół z Microsoftem, Remedy Entertainment bardzo chciało mieć coś swojego.
- Quantum Break również kosztowało nas sporo wysiłku związanego ze stworzeniem świata, postaci, opowieści, ale i tak własność intelektualna należała do Microsoftu. To oni zdecydowali, by nie iść z tym dalej. Gdybyśmy to my posiadali markę, tylko od nas zależałoby jak ją dalej tworzyć, jak rozwijać, jakie decyzje kreatywne podjąć. Być moż w przyszłości, gdyby udało się osiągnąć sukces, znów od nas zależy co zrobić w następnej kolejności. To było dla nas istotne - dodaje Virtala.
Z Control Remedy Entertainment taką możliwość będzie miało. Przypomnijmy, że wydawcą gry jest 505 Games.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!