Na razie nie wiadomo o rzeczonym MMO zbyt wiele.
Na razie nie wiadomo o rzeczonym MMO zbyt wiele.
CCP Games ogłosiło, że Unreal Engine 4 będzie jedynym silnikiem wykorzystywanym przy tworzeniu wszystkich przyszłych, jeszcze nie zapowiedzianych gier. Twórcy EVE Online docenili stabilność UE4, możliwość prostego tworzenia prototypów oraz wsparcie dla licznych platform. Firma podkreśliła również, że Epic wykorzystuje swój silnik w Fortnite i jest to doskonały przykład zaufania do własnego produktu.
- Praca z Epic Games, wykorzystywanie kodu źródłowego silnika, który jest dostępny dla wszystkich twórców pracujących z Unreal, to wspaniała sprawa zarówno dla studiów zajmujących się grami wysokobudżetowymi, jak i indie, dzięki ogromnemu wsparciu - podkreśla James Dobrowski, producent wykonawczy niezapowiedzianego MMO akcji, tworzonego przez CCP London. - UE4 pozwala nam na szybkie przygotowywanie prototypów i kolejnych iteracji, z pomocą tego silnika możemy skupić się na tworzeniu wspaniałej rozgrywki i oszałamiająco pięknych światów.
O tym, że CCP miało w planach ambitne MMO, które ma działać na Unreal Engine 4, wiadomo już od ponad pół roku - wówczas firma szukała głównego projektanta gry. Na razie jednak nie ogłoszono szczegółów tego projektu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!