Tak wygląda potyczka z mechanicznie wzmocnionymi wojownikami.
Tak wygląda potyczka z mechanicznie wzmocnionymi wojownikami.
W maju mieliśmy okazję przyjrzeć się gameplay-trailerowi Iron Danger. Teraz Action Squad Studios udostępniło kilkuminutowy fragment rozgrywki z wersji pre-alfa, pokazujący, w jaki sposób możemy wykorzystywać moc manipulowania czasem podczas walki. W każdej chwili możemy zatrzymać akcję i wydać rozkaz postaci, a także cofnąć czas, jeśli coś nam nie wyjdzie tak, jak byśmy sobie życzyli. W ten sposób możemy dokładnie zaplanować zadanie ciosu, gdy przeciwnik jest odsłonięty, w idealnym momencie uniknąć ataku czy synchronizować ataki fizyczne i magiczne podczas potyczki z trudniejszymi wrogami. Dzięki metodzie prób i błędów będziemy mogli pokonać silniejszych przeciwników. Nieustanne pauzowanie i cofanie czasu wydaje się jednak nieco irytujące.
W Iron Danger trafiamy do świata inspirowanego fińskim folklorem, pełnego elementów cyberpunkowych. Są zatem miecze i magia, ale też cyborgi. Główną bohaterką jest Kipuna, która posiada władzę nad czasem i śmiercią. Podczas zabawy sterujemy także jednym z jej dwóch towarzyszy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!