Gra zaoferuje tryb single- i multiplayer, scenariusze będą oparte na misjach. Premiera na PC i konsolach planowana jest na 2019 rok.
Gra zaoferuje tryb single- i multiplayer, scenariusze będą oparte na misjach. Premiera na PC i konsolach planowana jest na 2019 rok.
Niedawno pisaliśmy o zarejestrowaniu znaku towarowego Sniper: Ghost Warrior Contracts przez CI Games. Na oficjalną zapowiedź nowej odsłony serii nie musieliśmy długo czekać. W grze ponownie będziemy mieli okazję wykazać się umiejętnościami snajperskimi, tym razem przenosząc się na niegościnną, dziką Syberię. W Sniper: Ghost Warrior Contracts znajdą się zarówno tryby single-player jak i multiplayer. Nowością będzie system kontraktów.
Twórcy postanowili posłuchać społeczności fanów i odejść od formuły otwartego świata. W grze znajdziemy scenariusze oparte na misjach. W kampanii single-player znajdziemy starannie zaprojektowane zlecenia, z jasno ustalonym celem i konkretną nagrodą pieniężną, z możliwością wypełnienia dodatkowych warunków i zdobycia większej nagrody. Każdą misję będzie można powtórzyć i spróbować podejść do niej od nieco innej strony, by poprawić swe osiągnięcia i zarobić więcej pieniędzy.
Tym razem zamiast otwartego świata otrzymamy bardziej skupione, zagęszczone mapy, gdzie nagradzane będą nasze umiejętności taktyczne. Każdy scenariusz będzie regrywalny dzięki szerokiemu wachlarzowi dodatkowych warunków, otwartym zakończeniom misji oraz "setkom sposobów na wyeliminowanie rozmaitych celów".
Jak podkreślił Marek Tymiński, szef CI Games, twórcy tym razem nie zaczynają od zera, lecz skupiają się na ulepszeniu tego, co już mają. Przyznał, że w przypadku Sniper Ghost Warrior 3 ambicje były zbyt duże, ale wnioski z błędów już zostały wyciągnięte. Sniper: Ghost Warrior Contracts ma działać na lepiej zoptymalizowanym silniku. Zespół dołożył starań, by zminimalizować czasy ładowania i utrzymać stałą liczbę klatek na sekundę.
Sniper: Ghost Warrior Contracts ukaże się na PC, PS4 i Xboksie One w 2019 roku.