Przy okazji Cory Barlog ujawnił nieco szczegółów dotyczących prac kreatywnych nad ostatnim hitem Santa Monica Studio.
Przy okazji Cory Barlog ujawnił nieco szczegółów dotyczących prac kreatywnych nad ostatnim hitem Santa Monica Studio.
Podczas poprzedzającej targi gamescom 2018 konferencji devcom w Kolonii reżyser serii God of War – Cory Barlog – ujawnił nieco szczegółów związanych z wczesnym etapem procesu deweloperskiego najnowszej odsłony przygód Kratosa. Okazuje się, że podczas projektowania wydanej w kwietniu gry twórcy brali pod uwagę kilka wariantów dla osadzenia miejsca akcji. Chociaż ostateczny wybór padł na klimaty nordyckie, to na tapecie były także mitologie Inków, Hindusów i Egipcjan. Ta ostatnia była rozpatrywana na tyle poważnie, że na jej potrzeby powstało kilka grafik koncepcyjnych, a jedną z nich możecie zobaczyć powyżej. Ostateczny głos w sprawie miał sam Cory Barlog, który postanowił wysłać boga wojny na mroźną północ. Obok tego Barlog zaprezentował też, jak na przestrzeni kolejnych etapów produkcji ewoluowała koncepcja syna Kratosa — Atreusa.
Gra God of War zadebiutowała 20 kwietnia tego roku. Tytuł dostępny jest wyłącznie na konsolach PlayStation 4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!