Przedsmak tego, co czeka nas na boisku, poczujemy dzięki zwiastunowi udostępnionemu z okazji premiery.
Przedsmak tego, co czeka nas na boisku, poczujemy dzięki zwiastunowi udostępnionemu z okazji premiery.
Konami i Wydawnictwo Techland ogłosili premierę Pro Evolution Soccer 2019. Z tej okazji przygotowali zwiastun, w którym pokazano, czego uczy piłka nożna. Aby zwyciężać, trzeba wykorzystywać wszystko, co mamy - nogi, szybkość, techniki, ale też umysł i serce; nie możemy się poddawać. Football to współpraca drużynowa i musimy zaufać nie tylko sobie, ale też innym członkom drużyny.
PES 2019 to dziewięć nowych lig, w tym szkocka, duńska, rosyjska i turecka. Łącznie w grze znalazło się ponad 400 drużyn i ponad 10 000 starannie odwzorowanych piłkarzy, wśród których nie zabrakło reprezentantów Polski. Gra oferuje nowe funkcje, takie jak 11 nowych umiejętności, które jeszcze bardziej zwiększają indywidualność zawodników, nową mechanikę - zmęczenie - które wpływa na osiągi i zachowania piłkarzy podczas meczu, nowy myClub (dzięki nowemu systemowi kart gracze inaczej budują drużynę, ponadto najlepsi piłkarze, w tym Legendy i zawodnicy tygodnia, występują w wersji z czasowo podniesionymi statystykami bazującymi na ich aktualnej formie) oraz International Champions Cup - największy turniej przedsezonowy. Na uwagę zasługuje także nowa oprawa, w której położono nacisk na grafikę w 4K i HDR oraz system Enlighten.
Dzięki aktualizacji Day 1 gracze mogą liczyć na najbardziej aktualne składy drużyny i statystyki oparte na rzeczywistej formie.
Na tegorocznej okładce pojawia się gwiazda FC Barcelony i światowy ambasador gry - Philippe Coutinho, natomiast na okładce specjalnej edycji - David Beckham, brytyjska ikona futbolu.