James Stevenson twierdzi, że nie istnieje pogorszona wersja graficzna.
James Stevenson twierdzi, że nie istnieje pogorszona wersja graficzna.
Zastanówcie się, jak często słyszycie o pogorszeniu się poziomu grafiki od pierwszych zwiastunów i fragmentów rozgrywki w grze do ostatecznej wersji. Prawie każda produkcja posądzana jest o to samo. Tak stało się również z grą Spider-Man. Twórcy się jednak bronią, tłumacząc wygląd grafiki zupełnie innym oświetleniem.
Nie ma gorszej wersji. Słońce poruszało się podczas procesu rozwoju gry, co zmieniło oświetlenie sceny, a my zmniejszyliśmy liczbę kałuż. Zachęcamy do obejrzenia godziny niesamowitych nagrań, które pokazaliśmy po E3.
There is no downgrade. The sun moved during the course of development, which changed the lighting in the scene, and we reduced the amount of puddles there. Please enjoy the hour of amazing footage we've released since E3 illustrating this.
— James Stevenson (@JamesStevenson) 26 sierpnia 2018