Jeśli wygląda na to, że daną rzecz można podnieść lub zniszczyć, to Control faktycznie da nam taką możliwość - zapewniają twórcy gry.
Jeśli wygląda na to, że daną rzecz można podnieść lub zniszczyć, to Control faktycznie da nam taką możliwość - zapewniają twórcy gry.
- Widzę tu szansę na rozgrywkę opartą na fizyce. Sądzę, że w określonych grach, które próbowały dokonać tego w przeszłości - mam tu na myśli chociażby świetne tytuły jak Psi-Ops czy Second Sight, które naprawdę lubimy - w pewien sposób było to ograniczone. Nie twierdzę, że Psi-Ops to słaba gra, ale jej twórcy podeszli do tematu w taki sposób, że czuć ograniczenia fizyki - zauważył.
- Nie chcieliśmy, żeby wyszło na to, że ten stół możesz podnieść, ale tamtego krzesła już nie. Chcieliśmy, żeby wyglądało na to, że jeśli wygląda na to, że możesz coś podnieść, to faktycznie możesz. Jeśli wygląda na to, że możesz coś zniszczyć, to faktycznie możesz - dodał Kasurinen.
Control ma ukazać się w przyszłym roku, ale już teraz zachęcamy do lektury naszych wrażeń z pokazu na gamescomie.