Choć Microsoft nie będzie zbyt aktywny w okresie przedświątecznym, Aaron Greenberg zapewnia, że graczy czeka wyjątkowo intensywny czas.
Choć Microsoft nie będzie zbyt aktywny w okresie przedświątecznym, Aaron Greenberg zapewnia, że graczy czeka wyjątkowo intensywny czas.
Wczesne zainteresowanie Forzą Horizon 4 napawa zresztą władze Microsoftu optymizmem. - Oczekujemy, że będzie to najlepiej sprzedająca się Forza. Obecnie nasze statystyki zamówień przedpremierowych wskazują, że jest lepiej niż zakładaliśmy, jak i w porównaniu do Forzy Horizon 3. Wczesne wskazania są więc bardzo pomyślne. To wszystko zanim jeszcze weźmiemy pod uwagę fakt, że gra będzie w Game Passie, zapewniającym dostęp do niej osobom, które do tej pory mogły nie mieć z nią żadnej styczności - mówi Greenberg.
Jeśli zaś chodzi o okres przedświąteczny, szef marketingu Xboksa nie widzi potrzeby, dla której Microsoft miałby się pchać w największy tłok ze swoimi grami. - Nie potrzebowaliśmy Crackdowna czy jakiegokolwiek innego naszego tytułu w okienku świątecznym. Planujemy go wydać w lutym, a potem upublicznimy Oli and the Will of the Wisp. Wolimy mieć do zaoferowania zawartość w ciągu całego roku. Zresztą, przed świętami będzie jej więcej niż trzeba. Dlatego właśnie pracujemy z tyloma zewnętrznymi partnerami, by pokazać ich gry i pomóc naszej platformie w tym okresie. Nie przypominam sobie okresu świątecznego, który miałby więcej wysokobudżetowych produkcji zaplanowanych na tak krótki czas - dodaje Greenberg.