Twórcy słuchają opinii graczy i postanowili ogłosić, co zmienią w finalnej wersji gry.
Beta-testy Battlefielda V pozwoliły twórcom gry przekonać się, co nie wyszło idealnie. Gracze narzekali na zbyt małe mapy, ale DICE poprosiło, by nie wyciągać zbyt pospiesznych wniosków. W nowym wpisie na blogu zespół ogłosił, co zmieni w finalnej wersji:
System spawnu graczy z ograniczoną ilością amunicji i bez pakietów leczących zostanie zmieniony - po premierze gry niektóre typy broni będą mieć więcej amunicji, inne - zwiększoną maksymalną ilość. DICE rozważa także opcję, by każdy gracz po spawnie miał pakiet leczący jednorazowego użytku i nie musiał od razu biec do stacji z zaopatrzeniem/medycznej.
Liczba stacji z zaopatrzeniem na mapie zostanie zmniejszona. Stacje z zaopatrzeniem będzie można budować przy niektórych przejętych punktach, podobnie jak różne fortyfikacje.
Widoczność graczy na mapie ma być lepsza - łatwiej będzie odróżnić ich od otoczenia. DICE wprowadzi zmiany na mapie Rotterdam i ogółem zmieni oświetlenie.
Zostanie poprawiony ekran umierania postaci - wszystko będzie działo się szybciej. Zostanie uwzględniony czas poświęcony na wzywanie medyka na ekranie spawnu. Dzięki zmianom oczekiwanie na powrót do akcji będzie mniej frustrujące.
Opinie na temat czasu potrzebnego na zabicie przeciwnika są podzielone. DICE jest ogólnie zadowolone z wyników, ale niektóre typy broni zostaną znerfione.
Podczas bety okazało się, że występował błąd powodujący nakładanie się obrażeń, co powodowało szybszą śmierć postaci gracza.
DICE ułatwi pilotom dostrzeganie zauważonych wrogów na ziemi. Będą ulepszenia dla samolotów w postaci radarów oraz flary.
W pełnej wersji gry pojawi się znacznie więcej czołgów, należących do różnych klas, dzięki czemu zostanie zachowany balans między mobilnością a uzbrojeniem. Twórcy chcą, by różne klasy pełniły różne role: ciężkie i średnie czołgi pomogą w przejmowaniu i obronie punktów, lekkie - będą wsparciem dla pojazdów piechoty.
W przypadku czołgów system zniszczeń będzie bardziej szczegółowy - uszkodzenu może ulec silnik, wieżyczka czy gąsienice, ale cały pojazd nie zostanie całkowicie zniszczony od razu.
DICE da większe możliwości manewru podczas kierowania czołgami nawet z uszkodzonymi gąsienicami, by zredukować przypadki, kiedy czołg nie może atakować czy odjechać.
Czas respawnu w serial BF to zawsze jest największa wada ;/ i szlak mnie trafiał w tej becie. Nie ma przekleństwa by opisać wkurzenie podczas czekania na respawn. Nie wiem czy w tym roku się skusze na BF5, mam bardzo duże wątpliwości.