By pokazać, jak potężne jest to narzędzie, twórcy podjęli się wyzwania odtworzenia Stambułu w ciągu jednego dnia roboczego.
By pokazać, jak potężne jest to narzędzie, twórcy podjęli się wyzwania odtworzenia Stambułu w ciągu jednego dnia roboczego.
W The Sinking City przeniesiemy się do fikcyjnego miasta Oakmont. Frogwares stworzyło je z pomocą własnego edytora poziomów pozwalającego na tworzenie miast, bazującego na Unreal Engine 4. Twórcy chcą udostępnić ów edytor bezpłatnie po premierze gry:
- Mamy nadzieję, że kiedy The Sinking City już się ukaże, udostępnimy tę technologię za darmo innym developerom, edukacyjnym instytucjom, a nawet hobbystom - podkreślił Wael Amr, szef Frogwares. - Narzędzie to okazało się nieocenione podczas prac nad naszą grą, mogę sobie tylko wyobrazić, co inni będą potrafili stworzyć z jego pomocą.
W celu pokazania, jak potężne jest to narzędzie, zespół spróbował odtworzyć Stambuł w ciągu 8 godzin (czyli jednego dnia roboczego) z pomocą assetów z gry i Map Google. Efekty możemy zobaczyć na załączonym wideo: