Tak wygląda mapa świata Fallouta 76

Patryk Purczyński
2018/10/08 17:00
5
0

Witajcie w Zachodniej Virginii, świecie Fallouta 76, który może pochwalić się naprawdę imponującym rozmiarem.

Tak wygląda mapa świata Fallouta 76

W sieci pojawiła się wizualizacja mapy świata gry Fallout 76. Już wcześniej jej twórcy zapowiadali, że na jej potrzeby stworzyli świat cztery razy większy niż w poprzedniej odsłonie serii, Falloucie 4. Poniższa wizualizacja nie przedstawia co prawda poszczególnych lokacji, ale daje ogólne wyobrażenie miejsc, po których będą poruszać się użytkownicy. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że specyfika tytułu jest inna niż wcześniejszych części z uwagi na przeznaczenie go do zabawy w sieci. Musiało to zapewne pociągnąć za sobą pewne zmiany, jeśli chodzi o konstrukcję mapy.

Szczegóły rozgrywki w Falloucie 76 zostały przedstawione w jednym z ostatnich wideo wypuszczonych przez Bethesdę. Przypominamy również, że premierę gry poprzedzą betatesty, które w pierwszej kolejności wystartują na Xboksie One. Sam debiut, na wszystkich platformach docelowych, wyznaczony jest na 14 listopada.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
prostik
Gramowicz
09/10/2018 21:09

jakaś mała ta mapa

nie wygląda na 4 razy większą niż w poprzednim falloucie

Usunięty
Usunięty
09/10/2018 14:42
5 godzin temu, MatKus3 napisał:

Nadal ktoś mi będzie łaził i pomagał lub przeszkadzał zabijać lub lootować niezależnie od tego, czy mi się to podoba. A ja z kolei mogę trafić na świeżo oczyszczone miejsce i wleść gdzieś, gdzie jestem za słaby.

Loot w skrzynkach/trupach/pojemnikach wszelkiej maści jest indywidualny - każdy ma swój i jeżeli sam tego nie podniesiesz to nikt za Ciebie tego nie zrobi. Co prawda ten leżący luzem nie, ale to głównie śmieci, których wszędzie pełno i tak.

Mapa jest duża, a ma być tylko 24 graczy na niej maksymalnie, więc ryzyko wchodzenia sobie w drogę nie jest tak wielkie jak się wydaje.

Zawsze można też wylogować się i zalogować ponownie trafiając na inny serwer, gdzie nie będzie upierdliwego gracza.

5 godzin temu, MatKus3 napisał:

Do tego dochodzi jedna z największych zalet single - pauza gry. Pauzujesz w środku walki, bo masz ochotę do toalety, mama/żona/dziecko/kolega/pies/złota rybka coś chce itd. W multi pauzy nie ma.

Owszem jest to może pewna niedogodność, ale to kwestia zorganizowania sobie czasu. Ew. idzie się w "ustronne" miejsce, albo wylogowuje. Przerabiałem to przy 7 Days to Die rok temu i Conan Exiles niedawno. W pilnych przypadkach trudno - najwyżej się zginie. O tyle dobrze, że w FO76 nie traci się nic poza śmieciami z plecaka (w przytoczonych grach traci się wszystko co jest bardziej upierdliwe).

5 godzin temu, MatKus3 napisał:

Być może zrobię serwery dla jednego gracza, to by jakoś rozwiązywało problem, tylko po co robić serwer dla 1 gracza? Wygląda mi to na zabezpieczenie antypirackie, które jest dobre na początku, ale po kilku latach uśmierca grę głównie ze względu na ograniczenia w modowaniu gry, a to m.in. dzięko modom dotychczasowe gry Bathesdy były, i nadal są, tak popularne, nawet po latach.

Prywatne serwery będą (szkoda, że tylko i wyłącznie hostowane przez Bethesdę, ale będzie można sobie wykupić (?) serwer i nim zarządzać do woli), mody także będą. Tylko nie na starcie, ale z czasem. Bethesda przyznała, że zdają sobie sprawę z tego, że dzięki modom ich gry żyją i nie ominą ich w FO76.

6 godzin temu, MatKus3 napisał:

Nadal handel z NPCami będzie ograniczony.

Tego nie rozumiem, jak ograniczony? Są roboty i automaty do handlu i to niczym się nie różni od handlu w dotychczasowych grach Bethesdy.

Usunięty
Usunięty
09/10/2018 08:37
GThor napisał:
SwietyJudasz napisał:

Co mi po wielkości mapy, skoro jedynym NPC jakiego spotkam, to będzie ktoś taki, kogo muszę zabić. Nie zagram, bo nie lubię multi (poza Dotą 2). Kto lubi to ten będzie wniebowzięty i w sumie niech mają. Oby im się podobała.

https://twitter.com/ManyATrueNerd/status/1049308464802095106 tak tylko zostawię

Multi to nie tylko PvP. Nadal ktoś mi będzie łaził i pomagał lub przeszkadzał zabijać lub lootować niezależnie od tego, czy mi się to podoba. A ja z kolei mogę trafić na świeżo oczyszczone miejsce i wleść gdzieś, gdzie jestem za słaby. Nadal handel z NPCami będzie ograniczony. Podejżewam też, że część questów będzie trudnych lub niemożliwych do wykonania w pojedynkę.

Do tego dochodzi jedna z największych zalet single - pauza gry. Pauzujesz w środku walki, bo masz ochotę do toalety, mama/żona/dziecko/kolega/pies/złota rybka coś chce itd. W multi pauzy nie ma. Więc to również nie gra dla mnie. Ale oczywiście to nie znaczy, że innym się nie spodoba.

Być może zrobię serwery dla jednego gracza, to by jakoś rozwiązywało problem, tylko po co robić serwer dla 1 gracza? Wygląda mi to na zabezpieczenie antypirackie, które jest dobre na początku, ale po kilku latach uśmierca grę głównie ze względu na ograniczenia w modowaniu gry, a to m.in. dzięko modom dotychczasowe gry Bathesdy były, i nadal są, tak popularne, nawet po latach.

 




Trwa Wczytywanie