Warcraft III: Reforged bardziej przystępny dla współczesnych graczy

Patryk Purczyński
2018/11/08 17:34
8
0

Odświeżona wersja Warcrafta III zostanie przystosowana do współczesnych standardów nie tylko pod względem wizualnym.

Warcraft III: Reforged bardziej przystępny dla współczesnych graczy

Warcraft III: Reforged nie wprowadzi zmian w rozgrywce względem pierwowzoru. Blizzard nie widzi bowiem takiej potrzeby. Wygląda natomiast na to, że twórcy remastera zluzują nieco jeśli chodzi o poziom trudności. - Warcraft III nie miał łatwego trybu. Był tylko trudny lub bardzo trudny - wspomina główny artysta Brian Sousa. - Pamiętam ciągłe powtarzanie misji. To naprawdę trudna gra więc chcemy ją uczynić nieco bardziej przystępną dla współczesnych graczy, choćby dlatego by mogli zaznajomić się z gatunkiem RTS - mówi.

- Ten RTS istnieje od 15 lat. Ludzie nadal w niego grają, więc nie martwimy się o ponowne definiowanie gatunku RTS. Tytuł i tak ma już ogromną społeczność. Nie zamierzamy się zmieniać sposobu, w jaki gra się w Warcrafta. Chcemy po prostu, by był on trochę bardziej przystępny i wyglądał lepiej dla współczesnych graczy - podsumowuje Sousa.

GramTV przedstawia:

Premiera Warcraft III: Reforged zaplanowana jest na przyszły rok. Remaster będzie zawierał rozszerzenie The Frozen Throne.

Komentarze
8
Blackhand
Gramowicz
20/11/2018 18:08

/profile/927516-don-paszczos/?do=hovercard" data-mentionid="927516" href="/profile/927516-don-paszczos/" rel="">@don_paszczos

Warcraft: Orcs & Humans, pierwsza część serii. Jeśli chcesz poczuć, jak się tam walczyło nie tylko z wrogiem ale i z interfejsem, włącz sobie w Warcraft II sterowanie w stylu Warftaft 1 :).

Usunięty
Usunięty
20/11/2018 12:23
Blackhand napisał:

Jak wyżej.

Trudny to był dodatek do WII. Trudniejsza była kampania do SC, Enslavers II. Bardzo trudny był O&H w niektórych misjach (nie tylko przez interface, jak założenia misji są takie, że garstką chłopa trzeba zrównać z glebą wioskę przeciwnika, który ma katapulty, które to z kolei są wunderwaffe w O&H, bo tylko demony/żywiołaki nie padają po pierwszym trafieniu, to można myszkę zjeść ze złości, bo i metoda save/load nie pomoże a Prawdziwy Gracz™ przecież nie cheatuje). Jak ktoś sobie w WIII nie radzi z kampaniami, to najwyraźniej wziął grę z niewłaściwej półki w sklepie :).

Możesz rozwinąć skrót O&H ?

Blackhand
Gramowicz
09/11/2018 18:02

Jak wyżej.

Trudny to był dodatek do WII. Trudniejsza była kampania do SC, Enslavers II. Bardzo trudny był O&H w niektórych misjach (nie tylko przez interface, jak założenia misji są takie, że garstką chłopa trzeba zrównać z glebą wioskę przeciwnika, który ma katapulty, które to z kolei są wunderwaffe w O&H, bo tylko demony/żywiołaki nie padają po pierwszym trafieniu, to można myszkę zjeść ze złości, bo i metoda save/load nie pomoże a Prawdziwy Gracz™ przecież nie cheatuje). Jak ktoś sobie w WIII nie radzi z kampaniami, to najwyraźniej wziął grę z niewłaściwej półki w sklepie :).




Trwa Wczytywanie