NIS America wyjaśniło, jakie ulepszenia wprowadzono w wersji PC.
W maju ogłoszono, że Killer7 zawita na PC - po wielu latach od wydania gry na GameCube. Ci, którzy cierpliwie czekali, mogą już sięgnąć po ten tytuł na Steam.
GramTV przedstawia:
NIS America ogłosiło także, co zmieniło się w wersji PC w porównaniu z pierwowzorem:
wszystkie rysowane sekwencje animacji zostały ulepszone z myślą o ekranach o proporcjach 16:9;
cała gra jest renderowana w 60fps, poza animacją przeładowania - zwiększenie liczby klatek na sekundę do 60 spowodowało pojawianie się niepożądanych artefaktów na co drugiej klatce, toteż wyjątkowo w tym przypadku jest ograniczenie do 30fps;
gracze mogą przypisać klawisze wedle uznania - twórcy umożliwili przypisanie pewnych akcji pod różne przyciski (np. na GameCube chodzenie, akceptacja i oddawanie strzałów było przypisane do przycisku A, użytkownicy klawiatur i myszek mogą chodzić klawiszem W i strzelać lewym przyciskiem myszki);
można szybko przełączać się między różnymi osobowościami Harmana z pomocą klawiszy 1-6;
funkcja przywracania zdrowia jest dostępna pod klawiszem (normalnie dostęp do niej był możliwy tylko przez menu);
wiele zagadek 2D stworzonych z myślą o proporcjach ekranu 4:3 zostało opracowanych na nowo, dla ekranów 16:9;
poprawiono tekstury z myślą o rozdzielczości 1080p.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!