Studio Neocore Games opublikowało na serwerach pecetowej wersji gry Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr najnowszą, opatrzoną numerem 1.3.0 aktualizację. Wraz z nią w grze pojawiła się nowa wroga frakcja – Khorne i 11 unikalnych jednostek, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć. Obok tego twórcy nieco zwiększyli maksymalne progi dla bohaterów i przedmiotów oraz wprowadzili nową mechanikę – Blood Tithe, która zmienia warunki atmosferyczne w grze podczas starć z siłami Khorne. Obok tego tytuł otrzymał szereg poprawek i usunięto z niego masę błędów.
Wraz z udostępnieniem omówionej tu łatki deweloperzy nakreślili swoje plany na najbliższe miesiące. Okazuje się, że w pierwszym kwartale 2019 roku gra Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr zostanie zaktualizowana do wersji 2.0 za sprawą łatki zatytułowanej Touch of the Omnissiah. Tym razem studio Neocore nie zamierza wyłącznie rozszerzać gry o nowe elementy, a zamiast tego wprowadzi szereg zmian w podstawowych mechanikach rozgrywki. Tym samym główna kampania fabularna będzie dostępna w całości dla trybu kooperacji, możemy liczyć też na odświeżony system tworzenia ekwipunku, nowe wyzwania i umiejętności, a przede wszystkim gruntowne zmiany w równowadze starć. Więcej informacji dotyczących aktualizacji znajdziecie pod tym adresem.
Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr dostępne jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!