Gracze nie są zadowoleni z faktu, że muszą napracować się, a nagrody są niewielkie - będzie jednak lepiej.
Gracze nie są zadowoleni z faktu, że muszą napracować się, a nagrody są niewielkie - będzie jednak lepiej.
Po kilku dniach trwania beta-testów Red Dead Online okazało się, że ekonomia w grze jest najbardziej krytykowana przez fanów: trzeba się bardzo napracować na małe nagrody. Jak wyjaśnia support, zaprojektowano ją z myślą o oddaniu "realiów" XVIII wieku. Istnieje duża rozbieżność w cenach przedmiotów i nagrodach za misje w kampanii i multiplayerze. w Red Dead Online na jedną złotą sztabkę trzeba pracować około 8 godzin. Złote sztabki mają być dostępne do kupienia za prawdziwe pieniądze. Rockstar postanowił odnieść się do opinii i zapowiedział zmiany:
- Dziękujemy wszystkim, którzy jak dotąd uczestniczyli w becie, doceniamy waszą pomoc w testowaniu gry! Wasze opinie we wczesnych dniach będą mieć bardzo duży wpływ na przygotowywane poprawki wszystkich aspektów rozgrywki. Obecnie skupiamy się na ekonomii w grze, która wymaga zmian w balansie, by zapewnić, że wszystkie czynności będą odpowiednio nagradzane i zapewnią frajdę, jak również na eliminowaniu uciążliwych błędów, które powodują wyrzucanie graczy z sesji.
Część zmian pojawi się już pod koniec tego tygodnia, kolejnych możemy spodziewać się w przyszłym tygodniu.