W grze zobaczymy tryby każdy na każdego i team deathmatch.
W grze zobaczymy tryby każdy na każdego i team deathmatch.
Bandai Namco udostępniło nowe szczegóły dotyczące trybów multiplayer w Ace Combat 7: Skies Unknown. W grze zobaczymy dwa tryby sieciowe. Pierwszy z nich to każdy na każdego, w którym zmierzy się ze sobą ośmiu graczy. Uczestnicy zmagań będą otrzymywać punkty za trafianie rywali lub zestrzeliwanie ich. Zwycięży ten, kto pierwszy osiągnie określoną liczbę punktów lub po upływie wyznaczonego czasu będzie miał najwięcej punktów. W team deathmatch obowiązują dokładnie te same zasady, z tą różnicą, że gracze rywalizują w czteroosobowych drużynach. Podczas rozgrywki osoba z największą liczbą punktów jest oznaczona gwiazdką - może zdobyć do trzech gwiazdek. Zestrzelenie dobrego gracza zapewnia więcej punktów.
W trybach wieloosobowych pojawią się trudne warunki pogodowe, takie jak w kampanii (błyskawice, silny wiatr itp.). Gracze będą mogli także personalizować samoloty i wyposażać je w ulepszenia (niektóre z ulepszeń będą ekskluzywne dla multiplayera). Po ukończeniu kampanii single-player odblokują się nowe skórki i emblematy do użycia w trybie kampanii, natomiast w trybie multiplayer skórki będą dostępne już na starcie.
Ace Combat 7: Skies Unknown ukaże się 18 stycznia na PS4 i Xboksie One, zaś na wersję PC poczekamy do 1 lutego. Zapraszamy do obejrzenia wideo z rozgrywki oraz prezentacji samolotów: A-10C (poniżej), MiG-31B, F/A-18F, F-15C i Typhoon.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!