Czas wyruszyć do proceduralnie generowanego labiryntu i sprawdzić, co kryje się w jego głębiach.
Czas wyruszyć do proceduralnie generowanego labiryntu i sprawdzić, co kryje się w jego głębiach.
Twórcy Below planowali wydać ten tytuł w 2016 roku, później pojawiły się informacje, że gra ukaże się w roku 2018. Doczekaliśmy się - Below zadebiutowało pod koniec tego tygodnia.
W Below eksplorujemy rozległy, podziemny, losowo generowany labirynt, pełen zabójczych potworów, pułapek i innych niebezpieczeństw środowiskowych. Każdy fałszywy krok może oznaczać śmierć - po czym trzeba zaczynać od nowa. Podczas zabawy zbieramy składniki i materiały, by przygotować przydatne narzędzia albo remedia, które uratują nam życie.
Gra jak dotąd zbiera w większości pozytywne recenzje (71%) - chwalona jest oprawa audiowizualna czy klimat, natomiast część użytkowników narzeka na nudę, niezbyt pasjonujący system walki i brak motywacji, by brnąć coraz głębiej.