Tytuł w ubiegłym tygodniu zadebiutował w usłudze Steam Early Access.
Nie dalej jak dwa tygodnie temu światło dzienne ujrzał najnowszy projekt krakowskiego studia Feardemic Games – cyberpunkowa strzelanka 2084, która chwilę po oficjalnej zapowiedzi trafiła do katalogu Steam Early Access. Jeśli umknęły Wam wcześniejsze doniesienia dotyczące tytułu, to zapewne zainteresuje Was fakt, że oryginalny pomysł na grę powstał podczas 72-godzinnego wewnętrznego game jamu.
Trzy doby to bardzo mało czasu na przygotowanie gry, która będzie miała szanse trafić na produkcję, a tego, jak jednemu z zespołów Feardemic Games udało się osiągnąć ten cel, dowiecie się z załączonego do wiadomości odcinka dziennika deweloperskiego.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że 2084 to osadzona w cyberpunkowych realiach dynamiczna strzelanka, w której sporą rolę odgrywa hakowanie otoczenia i samych oponentów. Całość wygląda interesująco i chociaż twórcy niemal od razu udostępnili wczesną wersję gry na Steam, to premierę finalnej wersji zaplanowano na 2020 rok. W tym czasie deweloperzy zamierzają zebrać jak najwięcej uwag od graczy i we współpracy ze społecznością przygotują rynkową wersję 2084.
To jest ciekawe. Udostępnijcie więcej informacji... z ilu osób składa się zespól. Jaką mają wizję, z czego korzystają itd. Powiedziałbym tak. Wyzwanie jest niesamowite. Ciekawe jest jednak to jak długo planowali daną produkcję. To, że sam pomysł powstał w 3 dni to nic. Po samym materiale widać, że twórcy włożyli w to masę roboty. Rozumiem, że te 72 godziny to chwyt marketingowy. Można dowiedzieć się czegoś więcej. Sam jestem z branży więc jestem ciekaw.