Quake Champions z nowym trybem gry - przejmowanie flagi

Małgorzata Trzyna
2018/12/23 16:59
2
0

Prócz trybu CTF, w aktualizacji wprowadzono nowy system przepustek bojowych.

Quake Champions z nowym trybem gry - przejmowanie flagi

W tym tygodniu Quake Champions otrzymało aktualizację dodającą nowy tryb gry - CTF (przejmowanie flagi). Zabawa polega na zdobywaniu flag wroga i przenoszeniu ich do swojej bazy. W połowie meczu drużyny zmieniają się stronami mapy; wygrywa drużyna, która ma większą liczbę przejęć a w przypadku remisu - która ma lepsze wyniki.

Dodano także nową mapę - Citadel - inspirowaną mapą trybu CTF Stonekeep z Quake Live. Jest to najbardziej symetryczna arena, jaką do tej pory stworzyli twórcy.

GramTV przedstawia:

Kolejna ważna nowość to zapowiadany wcześniej koniec lootboksów i wprowadzenie przepustek bojowych, w wersjach darmowych i premium. Użytkownicy otrzymują nagrody za zdobywanie poziomów podczas samej gry oraz za codzienne i cotygodniowe wyzwania.


Patch przyniósł ze sobą także szereg zmian w balansie czempionów i broni oraz dodatkowe ustawienia ziarnistości grafiki.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie bethesda.net.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
24/12/2018 14:48

Jeśli ktoś nie ma konsoli a chciałby ją wygrać i zagrać w gry które nie są dostępne na PC polecam konkurs który jest dostępny pod adresem https://www.bananki.pl/ps4/

Usunięty
Usunięty
24/12/2018 08:25

Warto jeszcze wspomnieć, że na słabszych sprzętach z 8 GB RAM  nie da się w ogóle grać, wielu co ma 16GB też narzeka na częste wywalanie do pulpitu i skoki fps'ów. Już w głównym menu zacina okropnie, mapy wczytują się teraz strasznie długo, a jak już wczyta to zaraz wyrzuca z meczu. Gram w to prawie pół roku i nigdy nie chodziło to tak tragicznie. Ładny prezent tuż przed Świętami od dev'ów. Obiecali szybki hotfix, ale z ich ruchami to pewnie naprawią dopiero po nowy roku. Wesołych Świąt wszystkim.