Prócz trybu CTF, w aktualizacji wprowadzono nowy system przepustek bojowych.
Prócz trybu CTF, w aktualizacji wprowadzono nowy system przepustek bojowych.
W tym tygodniu Quake Champions otrzymało aktualizację dodającą nowy tryb gry - CTF (przejmowanie flagi). Zabawa polega na zdobywaniu flag wroga i przenoszeniu ich do swojej bazy. W połowie meczu drużyny zmieniają się stronami mapy; wygrywa drużyna, która ma większą liczbę przejęć a w przypadku remisu - która ma lepsze wyniki.
Dodano także nową mapę - Citadel - inspirowaną mapą trybu CTF Stonekeep z Quake Live. Jest to najbardziej symetryczna arena, jaką do tej pory stworzyli twórcy.
Kolejna ważna nowość to zapowiadany wcześniej koniec lootboksów i wprowadzenie przepustek bojowych, w wersjach darmowych i premium. Użytkownicy otrzymują nagrody za zdobywanie poziomów podczas samej gry oraz za codzienne i cotygodniowe wyzwania.
Patch przyniósł ze sobą także szereg zmian w balansie czempionów i broni oraz dodatkowe ustawienia ziarnistości grafiki.
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie bethesda.net.