Twórcy Celeste po kilku latach procesu deweloperskiego podjęli decyzję o usunięciu projektu.
Jeśli sukces wydanej w styczniu tego roku platformówki Celeste jedynie pobudził Wasze nadzieje wobec prowadzonego równolegle projektu studia Matt Makes Games – metroidvanii Skytorn – to mamy dla Was złe wieści. Odpowiedzialny za produkcję gry Noel Berry ogłosił, że po kilku latach procesu deweloperskiego twórcy podjęli decyzję o usunięciu Skytorn.
Okazuje się, że twórcy przez dłuższy czas mieli problem z określeniem ostatecznego kształtu gry, a gdy zdecydowali się na osadzoną w postapokaliptycznych realiach metroidvanię z proceduralnie generowanymi poziomami, to pojawiły się problemy z odpowiednim zaprojektowaniem poszczególnych mechanik. Ostatecznie całość zmierzała w niepożądanym przez twórców kierunku, dlatego po komercyjnym sukcesie Celeste mogli pozwolić sobie na podjęcie trudnej decyzji.
GramTV przedstawia:
Noel Berry przeprosił wszystkich, którzy od pierwszych zapowiedzi wiązali spore nadzieje ze skasowanym projektem i zapewnił, że już w nadchodzącym roku ujawni pierwsze szczegóły związane z następną grą studia.
Skytorn zmierzało na komputery osobiste i konsole PlayStation 4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!