Oryginał miał być o wiele większy i ambitniejszy.
Oryginał miał być o wiele większy i ambitniejszy.
God of War to produkcja, która zebrała naprawdę potężną rzeszę fanów. Na przejście tego tytułu trzeba zarezerwować dobrych kilka godzin, ale, jak się okazuje, produkcja mogła być o wiele ambitniejsza. O całym projekcie powiedział w wywiadzie dla NoClip Cory Barlog, reżyser gry.
- Przecięliśmy wielu bossów. Naprawdę wielu. Mieliśmy ich o wiele więcej. To była znacznie ambitniejsza, bardziej szalona gra. W miarę rozwoju prac zaczynasz rozumieć: "Nie, to jest za duże, nie możemy tego zrobić”. Nad jednym bossem pracuje około 30 programistów przez półtora roku.
Nie wiadomo, jakie dokładnie części wycięto. O tym nie poinformowano. Wiadomo jedynie, że miała być to znacznie większa gra, niż nam się wydaje. Planowano również kilka sporych dodatków, jednak plany ponownie okazały się zbyt ambitne i postanowiono je porzucić. Więcej o God of War przeczytacie w recenzji.